Kroketten Geplaatst: 30 december 2012 Rapport Geplaatst: 30 december 2012 Jawel, maar ik heb vrij veel bestanden. Misschien dat ik na de vakantie wel alvast begin met het uitzoeken van de bestanden die ik nodig heb, maar nu niet. :$ Succes dan Tom... :') Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 30 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2012 Tja, zal ik wel nodig hebben, hé. xD Reageren
ballaskiller666 Geplaatst: 7 januari 2013 Rapport Geplaatst: 7 januari 2013 Ontwaak je je laptop via de powerknop of via het toetsenbord? Als je het via de powerknop doet, probeer het anders eens via het toetsenbord, gewoon op spatie drukken en kijken of hij hierop reageert Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 7 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2013 Hij reageert meestal gewoon op beide mogelijkheden. Ik gebruik zelf vooral gewoon het toetsenbord. Inloggen lukt meestal ook, maar daarna niet meer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.