Jump to content

Google Chrome crashende link


Nyltje

Recommended Posts

Hallo.

Mijn moeder heeft een probleem, zij wilt een site bezoeken maar dit lukt niet. Zij gebruik Google Chrome de recentste versie. Zij vroeg aan andere mensen of de site het daar wel doet. Die doen het gewoon, ik weet niet welke browser hun gebruiken maar ik denk Internet Explorer. Toen vroeg ze of de site het bij mij doet, de site deed het bij mij ook niet, ik gebruik ook Google Chrome de recentste versie. De melding die wij krijgen staat onderaan deze tekst in de spoiler. Mijn moeder gebruikt Windows Vista en ik Windows 7. Mijn moeder heeft zelfs een mail gestuurd en gezegd dat er een probleem op de site was, het antwoord wat zij kreeg was dat er geen problemen waren. (vriendinnen van haar hadden ook geen problemen)(zie tekst)

Ik hoop dat jullie weten hoe wij dit probleem kunnen oplossen.

hoflpein.png

Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

M'n moeder zei dat het al sinds een maand is, en bij andere mensen lukt het wel. (die hebben volgens mij IE) Ik denk dat het aan GC ligt. Ik zal eens even kijken met FF.

EDIT: Ik denk dat het aan UPC/ons internet ligt want hij doet het ook niet op FF...

Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Dat zal mijn moeder later vragen. Ik zit nu op een andere internetverbinding en ik heb het probleem nog steeds. De zelfde error. Ik vind het heel gek. Op m'n moeders laptop op onze verbinding thuis doet hij het niet. Op mijn pc op onze verbinding doet hij het niet. Op een andere internetverbinding op mijn moeders laptop doet hij het niet. (in de zelfde stad) Bij kennissen (die wonen ver uit de buurt) doet hij het wel. Hmm?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...