Wobie Geplaatst: 30 november 2012 Rapport Geplaatst: 30 november 2012 Hallo, ik heb een vraagje. ik heb GTA 4 op mijn pc, ik kan daarmee via windows live ook de multiplayer game spelen. Mijn neef heeft GTA 4 op de xbox en wij willen graag tegen elkaar gaan gamen. wanneer wij tegen elkaar willen gamen zegt zijn xbox: insert pc disc. maar deze heeft hij toch niet? is er een oplossing voor? weet iemand wat we fout doen? graag stap voor stap beschrijving hoe het wel moet. ik hoop dat er iemand kan helpen Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 30 november 2012 Rapport Geplaatst: 30 november 2012 Dit kan helaas niet. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 30 november 2012 Rapport Geplaatst: 30 november 2012 Je kan NIET tussen een Xbox en PC spelen. Dus JIJ moet een Xbox kopen, of JE NEEF GTA 4 voor de PC! Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 30 november 2012 Rapport Geplaatst: 30 november 2012 Helaas pindakaas, maar dat kan niet Reageren
Nyltje Geplaatst: 30 november 2012 Rapport Geplaatst: 30 november 2012 Kan jij niet een No-cd crack downloaden en dat jij hem de cd geeft? Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 30 november 2012 Rapport Geplaatst: 30 november 2012 Dat mogen wij hier niet bespreken Reageren
Wobie Geplaatst: 1 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2012 bedankt voor jullie berichtjes. jammer dat het niet kan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.