Jump to content

Multiplayer Episodes vs IV

Recommended Posts

Geplaatst:

Kan iemand mij vertellen of de multiplayer van Gta 4 het zelfde is als Episodes?

Ik wil mijn vrienden aanraden dit spel te kopen en deze online met mij te doen maar dan wil ik weten of ze speciaal Episodes of Liberty City moeten halen zoals ik of niet? Bij voorbaat dank. Groet MeGustaNL

Geplaatst:

In Gta iv, zijn er meer gamemodes dan in de Episodes volgens mij.

Maar waarom raad je je vrienden niet gewoon aan om de Complete Edition te kopen? Dan heb je IV TBOGT en TLAD.

Dat is zeker voordeliger als je vrienden later alsnog de uitbreidingen zouden willen kopen.

Wat ik je aanraad is om even de volgende pagina's the checken, dan kun je de gamemodus met elkaar vergelijken en kijken wat jij en je vrienden het leukste lijkt.

GTA IV Multiplayer TLAD Multiplayer TBOGT Multiplayer

Geplaatst:

In Gta iv, zijn er meer gamemodes dan in de Episodes volgens mij.

Maar waarom raad je je vrienden niet gewoon aan om de Complete Edition te kopen? Dan heb je IV TBOGT en TLAD.

Dat is zeker voordeliger als je vrienden later alsnog de uitbreidingen zouden willen kopen.

Wat ik je aanraad is om even de volgende pagina's the checken, dan kun je de gamemodus met elkaar vergelijken en kijken wat jij en je vrienden het leukste lijkt.

GTA IV Multiplayer TLAD Multiplayer TBOGT Multiplayer

Als ze maar met mij online kunnen haha. Ik heb zelf Episodes of Liberty City, Lost and dammed en Ballad of Gay Tony.

Hoe dat verder zit met online enzo heb ik geen idee van want dit alles is nieuw voor mij. Wel ben ik er achter hoe ik online kom

en hoe ik prive een match start. Kan iemand die Gta 4 heeft online bij mij? Groetjes MeGustaNL

Geplaatst: (bewerkt)

Als ik het goed begrijp, heb je zelf de Episodes.

Als je vriend IV heeft en jij de episodes, dan kunnen jullie niet samen spelen.

Hebben jullie wel allebij de episodes kunnen jullie gewoon samen spelen ;)

Er zijn verschillende manieren om online te gaan, via servers en via private match.

Als jij een private match start, en je vrienden zijn op dat moment ook in het spel, kun je ze een invite sturen, als ze die acepteren kunnen ze samen met jouw in de private match spelen.

Mocht jij of je vrienden problemen hebben met het joinen van elkaars private matches dan staan jullie poorten waarschijnlijk niet open of is je NAT type verkeerd, maar dat is een ander verhaal, en dan kan je uiteraard weer bij ons op het forum terecht ;)

Bewerkt: door xoex23
Geplaatst:

Er zijn verschillende manieren om online te gaan, via servers en via private match.

Als jij een private match start, en je vrienden zijn op dat moment ook in het spel, kun je ze een invite sturen, als ze die acepteren kunnen ze samen met jouw in de private match spelen.

Mocht jij of je vrienden problemen hebben met het joinen van elkaars private matches dan staan jullie poorten waarschijnlijk niet open of is je NAT type verkeerd, maar dat is een ander verhaal, en dan kan je uiteraard weer bij ons op het forum terecht ;)

Okee bedankt! Het enige probleem wat ik en mijn zwager hebben, is dat hij mij wel goed kan horen met de headset maar ik hem niet. Ik verta hem wel maar ik mis stukjes van wat hij zegt. Erg vervelend.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Okee bedankt! Het enige probleem wat ik en mijn zwager hebben, is dat hij mij wel goed kan horen met de headset maar ik hem niet. Ik verta hem wel maar ik mis stukjes van wat hij zegt. Erg vervelend.

Dan zijn er 2 redenen waarom dat is:

1. Jij of die vriend van je heeft NAT-type Strict of Moderate.

2. Jij of die vriend van je heeft langzaam internet, dat kan liggen aan downloaden.. (maar daar mogen we het niet over hebben).

Om je NAT-type open te zetten moet je portforwarden.

Als je dat niet kunt klik dan hier en maak een nieuw topic aan

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...