Dipsie8 Geplaatst: 1 december 2012 Rapport Geplaatst: 1 december 2012 (bewerkt) Goedendag, Ik heb op mijn PC bij mijn vader altijd een error als ik mijn PC opstart, hoogstwaarschijnlijk door de drivers. Ik heb gisteren de drivers gedowngrade omdat de nieuwste Bèta drivers erg veel lagg geven in games.... Maar nu heb ik deze error en ik wil graag weten wat dit voorstelt Alvast bedankt, Dipsie8 EDIT: Even vergeten, maar ook elke keer als ik mijn PC opstart doet mijn internet het voor even, maar daarna niet meer, moet ik Problemen Oplossen doen om het op te lossen, maar da's irritant >.<.. Heeft er iemand hier een remedie voor? (Drivers upgraden uitgezonderd) Bewerkt: 1 december 2012 door Dipsie8 Reageren
.Senne Geplaatst: 1 december 2012 Rapport Geplaatst: 1 december 2012 (bewerkt) Doe eens een registery scan met Ccleaner, dat lost het probleem van je error in het begin misschien al op. Edit: hier is nog iemand met 't probleem, daar wordt het opgelost door je Ati drivers eens compleet te verwijderen en dan terug te installeren. Ook het proberen waard. http://forums.techguy.org/all-other-software/960982-solved-could-not-load-file.html The error is caused by the ATi Catalyst drivers.Remove the ATi drivers completely with the Ati uninstaller and then use Driver Sweeper to clean up any remaining files (Driver sweeper can be found HERE). Then download and install fresh driverrs from HERE That should resolve the issue. Bewerkt: 1 december 2012 door .Senne Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.