Sir_Ballas Geplaatst: 1 december 2012 Rapport Geplaatst: 1 december 2012 ik probeer hier city bus simulator 2010 te installeren, en alles ging tot nu toe goed, tot ik dit scherm krijg: ik klik op de rood omcirkelde, maar dan zegt hij: the city bus system could not located on your system. please check the city bus simulator path yourself. dus dan denk ik dat je op de gele moet klikken, maar is dat wel zo? en zo ja, wat moet ik dan doen? Reageren
mistery Geplaatst: 1 december 2012 Rapport Geplaatst: 1 december 2012 (bewerkt) maak een mapje aan in C:/Program files x86/. (noem t CBS 2012). daarna druk je in de installatie op browse en selecteer dat net aangemaakte mapje. druk daarna op "next". ik denk dat dit het probleem oplost. Controlleer ook of je C schijf niet te vol zit! Edit: ik zie dat dit een addon is. (uitbreiding) heb je het spel met uitbreidingen gekocht? Bewerkt: 1 december 2012 door mistery Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 1 december 2012 Rapport Geplaatst: 1 december 2012 Je moet eerst City Bus Simulator hebben om die te gebruiken. Die je probeert te installeren is enkel een addon (DLC) Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 1 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2012 (bewerkt) oh, nu snap ik het, bedankt! dat wordt dus deze kopen, geen geld joh, 25 euro, en dan ook nog een uitbreiding derbij, mooi nie! http://www.bol.com/nl/p/city-bus-simulator-2010/1004004011575255/ Bewerkt: 1 december 2012 door ballas4life Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.