GuitarGuy666 Geplaatst: 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2012 Hallo, en welkom bij dit nieuwe "spel" dat op het onderwerp "graphics" aankomt Wat de bedoeling is, is dat je de avatar rate in een schaal van 1 tot 10, en ook uitlegt waarom Regels: • Rate de avatar in een schaal van 1 tot 10 • Maximaal één keer per dag posten, om spammen te voorkomen. • Leg uit wat je mooi en minder mooi vindt • Geen dubbelposts Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2012 Leuk idee, dan trap ik af. Ik geef je avatar een 7, waarom? Omdat het een eenvoudige maar toch goeie avatar is, de man staat tegen een blauwe achtergrond, wat goed over komt. Ik kijk vooral naar het totaal plaatje, en dat ziet er goed uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sammie_GTA Geplaatst: 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2012 Haha! Kenny! Like a baws! 10/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2012 Haha! Kenny! Like a baws! 10/10 Ik zou hem graag houden, maar ik krijg de afbeelding maar niet in de goede resolutie, daarom ben ik overgeschakeld naar chef. Gta V, artwork uit de trailer, het kan er zeker mee door. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2012 (bewerkt) Chef is helaas al 'n hele tijd uit de serie.. Desalniettemin toch een mooie ava. Wel een beetje simpel.. 6/10 edit: bij nader inzien maak ik er toch 8/10 van, ik ben het niet meer met mijn toenmalige oordeel eens Bewerkt: 17 maart 2014 door Dotz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2012 Grappig, origineel, mooi getekend en karakteristiek: 9/10 (Mijne is overigens door Kloep gemaakt, dus alle bejubelingen danwel rotte tomaten verwijs ik door naar hem ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2012 Ruimte. Aarde. Kleuren. En het past bij je naam. Alles past en het is een origineel idee. 8/10 daarom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 1 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 december 2012 Iemand die "oogt" op volkswagens 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BelgiumRedDevils Geplaatst: 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2012 Een karakter die we nog vaak zullen tegenkomen, en spelen natuurlijk. Go Michael! 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2012 Simpel, maar artwork doet het altijd goed op een avatar. Zekerheidje. 7.5/10. @Dotz: Ik draag geen sneakers. De schoen komt uit mijn eerste large art die ik ooit gemaakt heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2012 Een sneaker met een motor erin? Ik weet niet waarom, maar mensen die te koop lopen met schoenen vind ik altijd een beetje raar.. Ik vind het lastig om concreet uit te leggen waarom ik jouw avatar niets vind.. Ik vind het in ieder geval maar een lelijk ding, probeer dat motorblok eens zonder die sneaker 3/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2012 Een dronken "Mickey Mouse"? Met Sigaret? hmmm, wel mooi 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 1 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 december 2012 Battlefield 3 FTW Alleen wel wat simpel 4.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2012 Beetje standaard. Erg veilig. Maar past bij je naam. 6.2/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bodemloos Geplaatst: 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2012 een BMW logo in een oog? ziet er wel netjes uit 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.