Jump to content

Rate de avatar boven je (1 post per dag!)


GuitarGuy666

Recommended Posts

  • Reacties 856
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GuitarGuy666

    49

  • 3L1077

    49

  • .PhoeniX.

    48

  • Votair

    40

Zeer mooie avatar. In principe zit er een leuke design-gedachte achter. De vos, of wat voor ander dier het ook mag zijn, kijkt in principe naar de tekst die in je bericht staat. Wanneer je naar de avatar kijkt, wordt je door het diertje doorverwezen naar je tekst. Dit laat de lezer attenderen dat de hoofdzaak op je bericht moet liggen.

Ik weet niet of het een bewuste keuze is geweest, maar het geeft in ieder geval een goed resultaat. Erg netjes.

9/10.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind 'm persoonlijk 'n klein beetje tegenvallen. Kijk, er zijn ontiegelijk véél mensen met zo'n 'troll-afbeelding', en een andere verklaring is dat ik ze

erg flauwtjes vind. Doch is het wel weer fijn dat er kleurtjes in verwerkt zijn. 6/10

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, Ian Curtis! Toch? Joy Division is tegenwoordig dé Tumblrband bij uitstek, maar als je daar doorheen kijkt maakten ze ook gewoon heel sterke muziek. Ik heb er zelf twee t-shirts van. Goeie avatar wel, die in de toekomst zomaar eens iconisch zou kunnen worden. 8/10

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind je 'pas gemaakte' avatar ietwat té kinderlijk eruitzien, tevens vind ik die 'uitgepuilde' ogen én die tong toch iets van te goede. Echter, vind ik

de kleurtjes op één of andere manier er wel bijpassen. 't Eindoordeel is dan ook 'n 6.1.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Geen idee wie dat is, daar op je avatar. Dacht eerst aan Matthew Bellamy, gezien je gebruikerstitel, maar hij lijkt er toch niet helemaal op (nu val ik door de mand als hij het wel blijkt te zijn, natuurlijk). Wel een beetje mysterieus, mede door het zwart-wit. Niet verkeerd, 7/10.

Link to comment
Delen op andere websites

Avatar heb je al heel lang. Geen flauw idee wat er op het dopje staat. Durf het niet op Google op te zoeken. Ik ben bang dat ik dan op de verkeerde sites terechtkom. :) Originaliteit en langdurigheid van je avatar bepalen het hoge cijfer. 7.4/10

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...