-Matthijs- Geplaatst: 24 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2013 Ah, de lantaarnpaal. Inmiddels een begrip en trademark op het forum. Leuke avatar, goed herkenbaar ook, maar wel wat aan de sombere kant. 7.5/10. Reageren
IndoGuus Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2013 UFC avatar? Volg UFC zelf niet echt, ben meer een fan van WWE. Maar weer even OT: mooi plaatje en vrij simpel. Daar houd ik wel van. Van mij krijg je een 7/10. Reageren
Faenty. Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2013 Niks speciaals, herken je er niet aan, en dat wit eromheen ziet er een beetje lelij uit. 2/10 Reageren
3L1077 Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2013 De lantaarnpaal hé, hoeft niet persé een kunstwerk te zijn, maar het doet wat het moet doen! 8/10 Reageren
IndoGuus Geplaatst: 26 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2013 (bewerkt) Niks speciaals, herken je er niet aan, en dat wit eromheen ziet er een beetje lelij uit. 2/10 Ik heb je mening gelezen en was het eens wat betreft het 'wit' eromheen. Heb nu dus een .png avatar van hetzelfde plaatje: Harley Quinn (mijn favoriete Batman personage ). En dat je me er niet aan herkent kan kloppen, ben pas een paar dagen lid van dit forum. Maar wat betreft de avatar boven me: simplistisch en strak, net zoals je signature. Vind het wel mooi, alleen vind ik je signature mooier vanwege het kleurgebruik. Dat zou ook mooi zijn in je avatar. Alsnog een 6,5/10! Bewerkt: 26 augustus 2013 door IndoGuus Reageren
SpacyColours Geplaatst: 26 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2013 Ik heb weinig met Batman, of überhaubt superhelden-strips/films, maar ik ken wel een paar personages en leipe chicks behoren daarbij tot mijn lievelings. Daarom kan ik, na Black Cat, Harley Quinn het meest waarderen. En hoewel ze er in het ene medium cooler uit ziet dan in het andere, heb jij wat mij betreft wel één van de plaatjes uitgekozen waar ze het beste overkomt als een dominante maniak. Awesome! 10/10 Reageren
NicolaB Geplaatst: 26 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2013 Erg mooie avatar. Het past goed in het thema "Durf te dromen!" en persoonlijk geeft het me echt een "wauw!"- experience. Die windmolens maken het dan weer heel gewoontjes, wat ik wel wat vind hebben. 9+ Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 27 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2013 Erg mooie hond, en als ik het goed heb is het een duitse herder. Ook de foto is goed gelukt. 9/10 Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 27 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2013 Een 8/10, weet niet waarom Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 27 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2013 Mr. Faustin! Een ouderwetse Rus dat met zijn oren in de criminaliteit zit! 8/10! Reageren
thebig Geplaatst: 4 september 2013 Rapport Geplaatst: 4 september 2013 Tja, het logo van de Rode Duivels. Veel meer kan er niet over gezegd worden. 8.5/10 dus. Reageren
3L1077 Geplaatst: 4 september 2013 Rapport Geplaatst: 4 september 2013 Je hebt 'm al een tijdje, en hij is zich al met je gaan versmelten. Ik denk bij die afbeelding dus meteen aan jou. Ook heeft hij misschien wel iets mysterieus, want ik weet nog altijd niet zeker wat hij vast heeft. (Als hij al iets vast heeft.) 7,5 dus. Reageren
NicolaB Geplaatst: 26 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2013 Simplesk, duidelijk, uniek en ik zie meteen dat jij het bent. 10/10 Reageren
Rutger. Geplaatst: 26 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2013 Leuke hond, aangezien ik dezelfde hond lijk te zien in je handtekening ga ik er vanuit dat het jou eigen hond is en dat je de foto zelf geschoten hebt. Foto is erg goed gelukt! 8/10 Mijn avatar mocht niet meer als .gif op mijn profiel te zien zijn, daarom heb ik 'm naar een statische .png veranderd, mocht je 'm nog willen zien: Reageren
3L1077 Geplaatst: 26 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2013 Een slap aftreksel. Een welverdiende nul op tien! Nee, gewoon een leuke variant op de welbekende lantaarnpaal, 7/10! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.