Jump to content
Joriz

Nieuwe artwork van Trevor online!

Rockstar Games heeft zojuist de artwork van Trevor Phillips vrijgegeven. Deze tekening van een van de hoofdpersonen uit GTA5 was al eerder in enkele tijdschriften te zien. Maar nu hebben we deze artwork op volledig hoge resolutie. Is deze psychopaat ook jouw favoriete hoofdpersoon van GTA5? Vertel het ons in de poll!

med_gallery_1_151_1355541.jpg

Volgens Rockstar Games komt er binnenkort nog meer artwork van GTA5 aan. Wanneer er echt weer veel nieuwe informatie vrij komt is helaas op dit moment niet bekend.

Bron: Rockstar Games

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Dacht dat die al vrijgegeven was in HD. Blijkbaar niet door R* toch.

Dus binnenkort weer nieuw artwork. Ik zit in de examens bijna, dus dan gaan de dagen snel vooruit (en komt de info dichter). Alleen is het rare dat ik sinds de tweede trailer minder aan GTA V denk. Komt vast door de vele info, dat ik SA opnieuw speel en de MTA-meetings.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Hmm, ik had gehoopt op daadwerkelijk nieuwe artwork in plaats van een betere resolutie maar dan is het maar zo.

Grappig om zo te zien dat iedereen met Trevor wil spelen, voor mij zal het het karakter zijn dat ik als laatste zal oppakken en me in verdiepen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Hmm, ik had gehoopt op daadwerkelijk nieuwe artwork in plaats van een betere resolutie maar dan is het maar zo.

Grappig om zo te zien dat iedereen met Trevor wil spelen, voor mij zal het het karakter zijn dat ik als laatste zal oppakken en me in verdiepen.

Iedereen wil met jerrycans spelen :puh:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Om heel eerlijk te zijn heb ik geen heel speciaal gevoel bij Trevor. Wel lijkt mij het heel cool om lekker alles stuk te maken met hem :puh:

OT: ik vraag me af wat voor artwork er dan nog meer 'soon' vrijgegeven wordt, en wanneer dat dan is..

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Om heel eerlijk te zijn heb ik geen heel speciaal gevoel bij Trevor. Wel lijkt mij het heel cool om lekker alles stuk te maken met hem :puh:

OT: ik vraag me af wat voor artwork er dan nog meer 'soon' vrijgegeven wordt, en wanneer dat dan is..

Nou ja, er zullen er zeker nog 2 volgen, want we missen nog 2 hoofdpersonen :puh:

Mss gunnen ze ons een kerstcadeautje en krijgen we er weer 1 met de kerst :D

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...