Jump to content

Hoe heet deze game?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo iedereen,

Ik kwam dit tegen op youtube:

Ik weet dat dit nep is, omdat het al eerder op dit forum is gekomen.

Mijn vraag is: kan iemand zeggen welk spel dit wel is?

supergtagamer

>>> Door Svenie: Topictitel verduidelijkt en tevens verplaatst naar het Games forum.<<<

Geplaatst:

Lijkt me eerder een gemodde versie van Red Dead Redemption. Kijk naar dat landschap. Lijkt echt zoals dat in RDR. :puh:

Geplaatst:

Volgens mij iets met Truck SImator ofzo, dat filmpje herken ik en in de comments las ik iets over een truck spel.

Geplaatst:

Volgens mij gewoon GTA IV. Kan je goed zien aan de animatie als die persoon in de helikopter stapt. Precies zoals Niko dat ook doet. Hoge resolutie texturen en ICEnhancer of zo.

Geplaatst:

Lijkt me eerder een gemodde versie van Red Dead Redemption. Kijk naar dat landschap. Lijkt echt zoals dat in RDR. :puh:

De graphics zijn dan toch héél fel verbeterd, hoor.. Kijk naar de rotsen aan het einde van het filmpje (als die in z'n heli zit).. Weetje hoe prachtig :puh:

Geplaatst:

Het ziet er uit als een verbeterde versie ( mod ) van Just Cause 2

Ik zat er idd net aan te denken. Ik heb ooit de demo van JC2 gespeeld en het lijkt er verdomd veel op!

Geplaatst:

Staat ook op z'n kanaal, nog een teken dat zijn "GTA V gameplay" fake is :)

Bedankt, daar waren we echt nog niet achter.

Nou, na even een paar pagina's aan comments te lezen (wat bij dit soort filmpjes trouwens echt een aanrader is) ben ik er nog altijd niet uit. De meest aannemelijke mogelijkheden zijn een gemodde GTA IV, een gemodde RDR of een goed uitgewerkte model en "animaties" via CryEngine. Het laatste lijkt het meest waarschijnlijk maar de gemodde RDR is echter ook nog wel mogelijk, hoewel het dan wel vrij stevig is gemod en er echt niet veel meer van het origineel overblijft.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...