GuitarGuy666 Geplaatst: 1 december 2012 Rapport Geplaatst: 1 december 2012 Hallo iedereen, Ik kwam dit tegen op youtube: Ik weet dat dit nep is, omdat het al eerder op dit forum is gekomen. Mijn vraag is: kan iemand zeggen welk spel dit wel is? supergtagamer >>> Door Svenie: Topictitel verduidelijkt en tevens verplaatst naar het Games forum.<<< Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 1 december 2012 Rapport Geplaatst: 1 december 2012 Dit is door iemand geanimeerd. Dit is geen GTA V en geen game! Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 1 december 2012 Rapport Geplaatst: 1 december 2012 Volgens mij was dit GTA:San Andreas, alleen dan zo gemod tot dat het op GTA V lijkt. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 1 december 2012 Rapport Geplaatst: 1 december 2012 Nee, dit is ook geen GTA SA Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 1 december 2012 Rapport Geplaatst: 1 december 2012 het ziet er te goed uit voor GTA IV Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 1 december 2012 Rapport Geplaatst: 1 december 2012 Lijkt me eerder een gemodde versie van Red Dead Redemption. Kijk naar dat landschap. Lijkt echt zoals dat in RDR. Reageren
myron.b Geplaatst: 1 december 2012 Rapport Geplaatst: 1 december 2012 Volgens mij iets met Truck SImator ofzo, dat filmpje herken ik en in de comments las ik iets over een truck spel. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 1 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2012 Lijkt me van niet, in truck simulator kun je als het goed is niet vliegen Reageren
Big Boss Geplaatst: 1 december 2012 Rapport Geplaatst: 1 december 2012 Volgens mij gewoon GTA IV. Kan je goed zien aan de animatie als die persoon in de helikopter stapt. Precies zoals Niko dat ook doet. Hoge resolutie texturen en ICEnhancer of zo. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 1 december 2012 Rapport Geplaatst: 1 december 2012 Lijkt me eerder een gemodde versie van Red Dead Redemption. Kijk naar dat landschap. Lijkt echt zoals dat in RDR. De graphics zijn dan toch héél fel verbeterd, hoor.. Kijk naar de rotsen aan het einde van het filmpje (als die in z'n heli zit).. Weetje hoe prachtig Reageren
Nyltje Geplaatst: 1 december 2012 Rapport Geplaatst: 1 december 2012 Ik vind het erg lijken zoals in de trailers. Ik dat Gta V er ongeveer zo uit gaat zien. Reageren
commando Geplaatst: 8 december 2012 Rapport Geplaatst: 8 december 2012 Het ziet er uit als een verbeterde versie ( mod ) van Just Cause 2 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 10 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2012 Het ziet er uit als een verbeterde versie ( mod ) van Just Cause 2 Ik zat er idd net aan te denken. Ik heb ooit de demo van JC2 gespeeld en het lijkt er verdomd veel op! Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 11 december 2012 Rapport Geplaatst: 11 december 2012 Staat ook op z'n kanaal, nog een teken dat zijn "GTA V gameplay" fake is Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 11 december 2012 Rapport Geplaatst: 11 december 2012 Staat ook op z'n kanaal, nog een teken dat zijn "GTA V gameplay" fake is Bedankt, daar waren we echt nog niet achter. Nou, na even een paar pagina's aan comments te lezen (wat bij dit soort filmpjes trouwens echt een aanrader is) ben ik er nog altijd niet uit. De meest aannemelijke mogelijkheden zijn een gemodde GTA IV, een gemodde RDR of een goed uitgewerkte model en "animaties" via CryEngine. Het laatste lijkt het meest waarschijnlijk maar de gemodde RDR is echter ook nog wel mogelijk, hoewel het dan wel vrij stevig is gemod en er echt niet veel meer van het origineel overblijft. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.