2fast{0} Geplaatst: 1 december 2012 Rapport Geplaatst: 1 december 2012 (bewerkt) Hallo, Mijn WLM (Windows Live Mail) heb ik weer gedownload op Windows 8, alleen het probleem dat zich telkens voordat is dat hij van mijn ingestelde Hotmail account wel berichten kan ontvangen en verzenden, maar dat ik bij mijn 2 kpn accounts hij telkens het probleem geeft dat hij geen berichten kan ontvangen of verzenden, ik krijg dan ook de volgende melding: Voor het account Kpnmail (..............) kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. Er is een onbekende fout opgetreden. Server: 'pop.kpnmail.nl' Windows Live Mail-fout-id: 0x800C013E Protocol: POP3 Poort: 110 Beveiligd(SSL): Nee Voor mijn andere kpn account krijg ik precies hetzelfde bericht. Heb alles al gecontroleerd, alles klopt gewoon in de account settings. Kan iemand mij misschien helpen? Ook bij het uitzetten van mijn Norton antivirus doet hij het nog steeds niet. Bewerkt: 1 december 2012 door 2fast{0} Reageren
2fast{0} Geplaatst: 4 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2012 Niemand die me helpen kan? Reageren
Venzio Geplaatst: 4 december 2012 Rapport Geplaatst: 4 december 2012 (bewerkt) Geen POP3 ondersteuning in Windows 8 Windows 8 heeft standaard alleen ondersteuning voor IMAP e-mailaccounts. KPN maakt gebruik van POP3 voor e-mail, u kunt daarom het standaard e-mailprogramma in windows 8 niet gebruiken om uw e-mail van KPN op te halen. Om uw KPN e-mail te kunnen lezen kunt u: Gebruik maken van onze Webmail. Klik hier om Webmail te openen Windows livemail 2012 downloaden en installeren. Klik hier om Windows livemail 2012 te downloaden Komt van deze website. Als je Windows Live Mail 2012 gebruikt deze link dus. Leuk je trouwens weer een keer te zien, weet niet of je me nog kent hoor. Bewerkt: 4 december 2012 door Venzio Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.