Gta Ripper Geplaatst: 2 december 2012 Rapport Geplaatst: 2 december 2012 Ach, je moet toch wat. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 2 december 2012 Rapport Geplaatst: 2 december 2012 Nieuw werk van Gta Ripper Ziet er goed uit met mooie renders en effecten. Is het de bedoeling dat je een 3D bril op moet zetten? 8/10 Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 2 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2012 (bewerkt) Het moet wel een 3d effect voorstellen, maar ik betwijfel dat een 3d brilletje werkt met dit design lol. Weer een nieuwe: Bewerkt: 2 december 2012 door Gta Ripper Reageren
TekaLoca Geplaatst: 2 december 2012 Rapport Geplaatst: 2 december 2012 Mother of God... Ik ben verliefd op die eerste ö Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 2 december 2012 Rapport Geplaatst: 2 december 2012 Kun je geen video maken over hoe je dit maakt?. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 2 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2012 (bewerkt) Sure, maar het 3D effect is in essentie heel erg makkelijk. Maak een nieuwe layer en ga naar Image - Apply Image. Vervolgens ga je naar Layer - Blending Options en als het goed is zie je de letters R G B staan met vinkjes voor iedere letter. Zet dan R uit, pak je move tool, en verschuif je design lichtelijk. Als het goed is zie je nu het 3d effect verschijnen. Ik kan ook wel de hele signature uitleggen, als je het hele proces wilt weten. Dan maak ik desnoods een tutorial. Bewerkt: 2 december 2012 door Gta Ripper Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.