Mrkwark Geplaatst: 2 december 2012 Rapport Geplaatst: 2 december 2012 Hooi, Ik vroeg me af hoeveel mijn verzameling Waard zou zijn dus ik dacht laat ik het maar even op Gtaforum zeten er is ook nog een Ds lite met 2 r4tjes En nog een ps2 slim en een commodore 64 maar die staan niet op de foto's
Bodemloos Geplaatst: 2 december 2012 Rapport Geplaatst: 2 december 2012 Mooi spul! veel oude dignen zoals een Xbox en gamecube.
Djmaddox Geplaatst: 2 december 2012 Rapport Geplaatst: 2 december 2012 Vet cool en zo man echt wauw zo veel respect voor je game coolheid. Vooral die NES is cool.
Dipsie8 Geplaatst: 2 december 2012 Rapport Geplaatst: 2 december 2012 da's niet niks! ( meer heb ik niet te zeggen )
Mrkwark Geplaatst: 2 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2012 Volgende wat ik ga kopen is een super nintendo Deze foto's zijn ook een beetje oud dus ik zal nog meer updaten want ik heb ook een Magnavox odesy op het oog Volgende wat ik ga kopen is een super nintendo Deze foto's zijn ook een beetje oud dus ik zal nog meer updaten want ik heb ook een Magnavox odesy op het oog Heb ook een vitrine gekocht dus morgen denk ik foto's dat ze er in staan >>> Door Megadreams: Posts samengevoegd, gelieve in het vervolg de "bewerken" knop te gebruiken.<<<
linux-or-unix Geplaatst: 2 december 2012 Rapport Geplaatst: 2 december 2012 Maar ik neem aan dat je deze collectie niet gaat verkopen, je wilt alleen weten wat het allemaal waard is?? Of heb ik het nou mis?
Sammie_GTA Geplaatst: 2 december 2012 Rapport Geplaatst: 2 december 2012 Als dat Feyenoord logo er niet bij was, was het veel waard
mekane Geplaatst: 2 december 2012 Rapport Geplaatst: 2 december 2012 Wauuw das pas een verzameling ik had ook 1x een gamecube 2x DS LITE R4 kaart ps2 3x 1x ps1 2x PSP 1x x360 wii 2x en dan nu een ps3 en een wii maar ben wel verplan om miss een ps2 tekopen opnieuw of een PSP om daar tog games op blijven die gewoon olskool zijn vooral op de gamecube speelde ik voor et eerst James bond 007 bijv
Mrkwark Geplaatst: 2 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2012 Maar ik neem aan dat je deze collectie niet gaat verkopen, je wilt alleen weten wat het allemaal waard is?? Of heb ik het nou mis? Ik wil een beetje weten hoeveel het waard is nu en het gaat echt niet weg ooit mischien heb nu een budget van 200 om paar dingen te kopen maar mag van mijn ouders pas weer in maart uitgeven maar ben nog van plan om er een Snes bij te kopen GAmeboy pocket Gameboy en nog een atari 7800 en dan post ik weer foto's op het forum Wauuw das pas een verzameling ik had ook 1x een gamecube 2x DS LITE R4 kaart ps2 3x 1x ps1 2x PSP 1x x360 wii 2x en dan nu een ps3 en een wii maar ben wel verplan om miss een ps2 tekopen opnieuw of een PSP om daar tog games op blijven die gewoon olskool zijn vooral op de gamecube speelde ik voor et eerst James bond 007 bijv James bond everything or nothing <3 was echt het eerste spel wat ik uitspeelde ik koop ooit nog wel een wii en een xbox 360 maar dat is pas over paar jaar waneer de nieuwe generatie er is maar eerst dan de ps4 kopen >>> Door Megadreams: Posts samengevoegd, gelieve in het vervolg de "bewerken" knop te gebruiken.<<<
GuitarGuy666 Geplaatst: 2 december 2012 Rapport Geplaatst: 2 december 2012 Pfffff.... en dan noemen ze mij gameverslaafd
Megadreams Geplaatst: 2 december 2012 Rapport Geplaatst: 2 december 2012 Overgeplaatst naar "Games Info & Chat" waar mijn geachte collega Svenie het verder zal overnemen.
Svenie Geplaatst: 2 december 2012 Rapport Geplaatst: 2 december 2012 Het lijkt mij dat je dit perfect in dit (Consoles) en dit (Gamecollectie) topic had kunnen plaatsen. Dat kan je, wat mij betreft nog steeds als je dat wilt. Op dit topic plaats ik echter een slotje.
Recommended Posts