Death333 Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Geplaatst: 11 juli 2005 Ik ben de LS Gang Spray Tags aan het doen heb ze allemaal overgesprayd en toch moet ik er nog 2, ik heb nog gekeken maar ik kan de laaste 2 niet vinden. weet iemand misschien of je ergens kunt zien welke je al hebt gehad en niet (heb in de walkthrough gekeken) maar ze komen me allemaal heel bekend voor! alvast bedankt Reageren
Renne Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Geplaatst: 11 juli 2005 Ik had dat ook. Ik printe de kaart van de tags op.En telkens ik een tag vond schreef vinkte ik dat aan op een blad en doorschrapt het op de kaart van mijn tags. En alles 2 maal geconrtoleerd. Doe het eens. Reageren
Death333 Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) Nu had ik ze allemaal voor de 2de keer gecontroleerd en nu kon ik er nog steeds maar één vinden dus had ik er maar 99/100 <_<. Toen dacht ik ''begin nu maar opnieuw, ik moet ze toch opnieuw checken kan ik beter opnieuw beginnen'', nu heb ik meer geld enzo dus maar beter ook!!! :lol: Bewerkt: 14 juli 2005 door DEATH333 Reageren
Joowsj Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 ik heb nog lang niet alles gesprayd maar kon al naar de volgende missie....kan het nog steeds alles sprayen? en waar vind je die spray dan? Reageren
Flame^ Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) ik heb nog lang niet alles gesprayd maar kon al naar de volgende missie....kan het nog steeds alles sprayen? en waar vind je die spray dan? je hoeft niet alles te sprayen om verder missies te kunnen doen. je hebt de tags alleen nodig als jen 100% wil halen. Edit: Ja dat kan altijd, je moet gewoon een een spray can pakken en tags sprayen . Bewerkt: 14 juli 2005 door Big Smoke Reageren
Joowsj Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 maar kan ik nu nog verder sprayen?? voor de 100% uiteraard of is dat nu te laat? Reageren
Renne Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) Nee,je kan nog altijd sprayen voor de 100%. Het is nooit te laat. (gelukkig) Bewerkt: 14 juli 2005 door Renne Reageren
Dri3s Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) maar kan ik nu nog verder sprayen?? voor de 100% uiteraard of is dat nu te laat? Na de missie 'tagging up turf' kan je voor altijd sprayen tot je er 100 hebt. Edit: Beetje te laat. Bewerkt: 14 juli 2005 door SayHello! Reageren
tonio Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 kan iemand mij een internet site of een hyperlink sturen waar alle sprays op staan. want ben hem kwijt.. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 Kijk maar op deze site. Helaas is de WT van GTAGames momenteel offline. Normaal gesproken kan je daar ook een map vinden met Spray Tags. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 Kijk maar op deze site. Helaas is de WT van GTAGames momenteel offline. Normaal gesproken kan je daar ook een map vinden met Spray Tags. Klasse site.. Gulsinger! Toen de site offline was.. heb ik ook naar die site gezocht en ik vond hem.. hij is super makkelijk en goed:) suc6 Ps. ik dacht dat ik in de regels had gelezen.. geen andere sites reclame maken dan andere sites.. of is dat niet meer zo sinds de walktrough ofline is? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.