Jump to content

MTA Vice City - Vraag: Liberty City Mod Location?


Dotz

Recommended Posts

Ik heb zojuist MTA Vice City gedownload en geïnstalleerd omdat ik graag met een vriend GTA Vice City online wil spelen. Nu vraagt het programma echter om de locatie van mijn ''Liberty City Mod'' installation? Waarom is dit nodig? Waar kan ik deze download vinden?

Ik ben nog nooit online gegaan met een andere GTA dan 2 en IV, zijn er nog dingen die ik zou moeten weten?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vermoed dat deze download wel oké is. In de readme staat dat je geen modificaties mag hebben, dus de Liberty City Mod zal ook niet nodig zijn.

MTA Vice City heeft naar mijn weten trouwens heel weinig spelers, ik heb het ongeveer 5 jaar geleden een tijdje dagelijks gespeeld en toen waren er misschien 4 actieve servers met daarin maximum 20 man..

Link to comment
Delen op andere websites

Is het voor iemand als ik te doen een server op te zetten zodat ik met mijn vriend kan spelen? Ik heb nooit een server opgezet noch MTA gebruikt.

Heb je bij MTA Vice City overigens peds, verkeer en hulpdiensten? Kun je wel een trainer en/of cheats gebruiken?

edit: mijn virusscanner houdt dit installatieprogramma tegen, dat andere hield 'ie niet tegen?

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf nooit een trainer en/of cheats gebruikt, maar die zijn er wel, zoals in elke multiplayer-game, houdt er wel rekening mee dat dit op publieke servers meestal niet geapprecieerd wordt en je daar snel een ban voor kan krijgen. Ik heb echter zelf nooit zoiets gebruikt in MTA dus zo niet weten waar en hoe je dat kan krijgen. Vele servers hebben wel functies om auto's te spawnen (door bijvoorbeeld in de chat /spawn infernus of iets dergelijks te typen. Als je zelf een server wilt opzetten zal deze functionaliteit er waarschijnlijk niet zijn, en dan kan een trainer inderdaad misschien handig zijn.

Peds, verkeer en hulpdiensten heb ik zelf nooit gezien, maar dit kan misschien ingesteld worden, geen idee. :puh: Ik vermoed dat een server niet zo moeilijk is om op te zetten, als je poorten open staan dan zal je waarschijnlijk gewoon een programmaatje moeten uitvoeren. Heb je al ervaring met een andere server (bijvoorbeeld SA:MP, of een heel ander spel) op te zetten?

Ik kan zeggen dat Norton Antivirus geen melding geeft bij het downloaden en openen van de installer. Installeren heb ik niet gedaan want ik heb geen Vice City op deze PC.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

MTA VC, dat brengt herrineringen boven. De versie wat HW gaf, is juist. MTA 0.5 (met deze kan je zowel GTA 3 als VC online spelen). En er zijn mods voor peds en hulpdiensten. Deze zijn normaal gesproken uitgeschakeld.

Ik heb pas nog MTA 0.5 nog geinstalleerd. Ik zal zo eens kijken wat de Server.exe doet als ik m opstart!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...