Jump to content

Pre-orderen

Recommended Posts

Geplaatst:

gtaforum:D

ik wil graag gta v pre-orderen oftewel reseveren maar mijn vraag was moet je vooraf betalen of nadat het spel uit is ?

mvg , mekane

Geplaatst:

Ligt eraan waar je GTA pre ordert

Als je bij bol.bom reserveert kun je ervoor kiezen met acceptgiro te betalen nadat je het spel hebt ontvangen, maar als je naar Gamemania of Intertoys gaat zullen ze vast eerst een aanbetaling vragen ;)

Geplaatst:

Oke ... ja ik wil hem graag gewoon bij een winekl pre oderen hou niet van bestellen , maar dan is het gewoon zo dat ik het volledige bedrag in 1x betaal en dan als het spel uit is dat ik me spel alleen hoef op te halen toch ?

Geplaatst:

GameMania hanteert altijd pas betaling nadat het product er is, dus ik betaal het spel pas als hij uitkomt en ik geloof dat dat bij elke andere game/speelgoed winkel ook zo is.

Geplaatst:

Ik weet niet of dit in alle Game Mania's is, maar wanneer ik een game pre-order vraag ik altijd al automatisch om vooraf te betalen zodat ik daarna het alleen nog maar hoef af te halen. Dit word dan ook degelijk toegelaten. Dus mocht je het spel erna gewoon willen afhalen kun je altijd we eens vragen in jouw gekozen winkel of je eventueel al vooraf mag betalen.

Ik vind persoonlijk op voorhand betalen ook wel handiger. Mocht je dan onnodige kosten plots krijgen is je game toch al even op voorhand betaalt en moet je daar al niet meer naar kijken.

Geplaatst: (bewerkt)

Bij Game Mania kan je GRATIS pre orderen. (+ gratis poster zolang de voorraad strekt) Maar zoals TheGuardian zegt, je kunt ook vooraf betalen! Maar als je vooraf betaalt, en er wordt later nog een special edition van GTA V aangekondigd, dan zal je extra moeten bij betalen. (bij GTA IV kostte de special edition pre order kit €10, bij afhaal dan nog eens €90. Dus totaal €100, €60 voor de game en €30 voor de extra's)

Bewerkt: door .Whoopdidoo.
Geplaatst:

Hier was al een topic voor waar je het zou kunnen vragen, en het licht inderdaad aan de winkel. Bij de Gamemania hoefde ik niet vooruit te betalen. ;)

Geplaatst:

Alleen moet je je aankoopbewijs niet kwijtraken anders kun je nog een keer betalen

Als je klantenkaart bezit kunnen ze wel chekken of je wel of niet betaald heeft. Dus ookal heb je bon kwijt kunnen ze controleren (klantenkaart is gratis).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...