Bassieboy35 Geplaatst: 4 december 2012 Rapport Geplaatst: 4 december 2012 Voor informatica heb ik de opdracht gekregen een website te maken in microsoft frontpage, deze zit niet bij mijn office pakket. Weet iemand hoe ik hier aan kan komen? Alvast bedankt Reageren
xoex23 Geplaatst: 4 december 2012 Rapport Geplaatst: 4 december 2012 (bewerkt) Microsoft Frontpage zit inderdaad niet meer in office, sinds pakket 2007, en wordt ook niet meer door ontwikkelt. (Als ik het internet mag geloven.) Wat je kunt doen is kijken of je ergens een goedkoop nog een versie kan aanschaffen. Ook kun je het op de illegale toer proberen, maar daar mag ik niet mee helpen Bewerkt: 4 december 2012 door xoex23 Reageren
Thundercover Geplaatst: 4 december 2012 Rapport Geplaatst: 4 december 2012 Frontpage wordt niet meer gemaakt en is vervangen door nieuwe producten, zoals ression/products/Web_Overview.aspx'>Expression Web. Is Frontpage niet op de schoolcomputers beschikbaar? Het is wel erg slecht als je iets moet maken in een betaald programma dat de school niet zelf kan aanbieden. Niet iedereen kan en wil betalen voor een duur Microsoft Office-pakket. Zeker als een website ook in iets als Kladblok gemaakt kan worden. Dat sluit in mijn ogen ook beter aan op het vak Informatica; niet het gebruik van een verouderd softwareprogramma. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 4 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2012 Het is op de schoolcomputers wel beschikbaar, maar heb eigenlijk geen zin om dit op school te doen, omdat ze niet bepaald snel zijn en thuis is het wat prettiger werken. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 4 december 2012 Rapport Geplaatst: 4 december 2012 http://downloadgids.com/Ontwikkelaar-Tools/Microsoft-FrontPage Hier hebben ze FrontPage 2003 Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 4 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2012 Die had ik geprobeerd, maar pakt hem helaas niet. Reageren
Davedavy Geplaatst: 4 december 2012 Rapport Geplaatst: 4 december 2012 Microsoft Frontpage is sinds 2007 overgegaan in Sharepoint Desginer. Hier kun je 2007 downloaden (vind ik persoonlijk het fijnst) en hier 2013 (de nieuwste). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.