mekane Geplaatst: 4 december 2012 Rapport Geplaatst: 4 december 2012 In een oud topic las ik iets over een ps2 en opnemen en dat ging over een trucje dat je met een dvd speler kon doen nu was mijn vraag weet iemand de exacte manier van deze truc ? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 4 december 2012 Rapport Geplaatst: 4 december 2012 Je moet via een opnameapparaat je scherm opnemen Reageren
mekane Geplaatst: 4 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2012 Hoeveel kost zoiets ? Reageren
DennOOOtje Geplaatst: 9 december 2012 Rapport Geplaatst: 9 december 2012 Ligt eraan wat voor opnameapparaat, wil je een van goede kwaliteit (1080p bijvoorbeeld) kom je vaak op de HD-PVR uit. Maakt de kwaliteit je niks uit, neem je een Dazzle bijvoorbeeld. Reageren
Venzio Geplaatst: 9 december 2012 Rapport Geplaatst: 9 december 2012 Ligt eraan wat voor opnameapparaat, wil je een van goede kwaliteit (1080p bijvoorbeeld) kom je vaak op de HD-PVR uit. Maakt de kwaliteit je niks uit, neem je een Dazzle bijvoorbeeld. Mekane heeft het over een DVD-recorder, dus niet over een capture device, die vaak niet altijd werkt op een oudere console. (geloof ik) Heb het ooit geprobeerd, gewoon een DVD-recorder gekocht en het kanaal opgenomen waar mijn beeld uit kwam, kwaliteit was slecht en het geluid was soms niet te verstaan. Maar een DVD-recorder heb je al voor twee of een paar tientjes. Reageren
DennOOOtje Geplaatst: 9 december 2012 Rapport Geplaatst: 9 december 2012 Ligt eraan wat voor opnameapparaat, wil je een van goede kwaliteit (1080p bijvoorbeeld) kom je vaak op de HD-PVR uit. Maakt de kwaliteit je niks uit, neem je een Dazzle bijvoorbeeld. Mekane heeft het over een DVD-recorder, dus niet over een capture device, die vaak niet altijd werkt op een oudere console. (geloof ik) Heb het ooit geprobeerd, gewoon een DVD-recorder gekocht en het kanaal opgenomen waar mijn beeld uit kwam, kwaliteit was slecht en het geluid was soms niet te verstaan. Maar een DVD-recorder heb je al voor twee of een paar tientjes. Dat is ook wel zo, maar dan kun je alsnog ook een duurdere DVD-recorder kopen voor betere kwaliteit maar op een HD PVR kun je als het goed is gewoon de PS2 recorden hoor Reageren
Venzio Geplaatst: 9 december 2012 Rapport Geplaatst: 9 december 2012 Ligt eraan wat voor opnameapparaat, wil je een van goede kwaliteit (1080p bijvoorbeeld) kom je vaak op de HD-PVR uit. Maakt de kwaliteit je niks uit, neem je een Dazzle bijvoorbeeld. Mekane heeft het over een DVD-recorder, dus niet over een capture device, die vaak niet altijd werkt op een oudere console. (geloof ik) Heb het ooit geprobeerd, gewoon een DVD-recorder gekocht en het kanaal opgenomen waar mijn beeld uit kwam, kwaliteit was slecht en het geluid was soms niet te verstaan. Maar een DVD-recorder heb je al voor twee of een paar tientjes. Dat is ook wel zo, maar dan kun je alsnog ook een duurdere DVD-recorder kopen voor betere kwaliteit maar op een HD PVR kun je als het goed is gewoon de PS2 recorden hoor Of 30 euro uitgeven en accepteren dat het minder is. Een PS2 ondersteund geen HD kwaliteit geloof ik en je zou in elk spel het formaat moeten aanpassen, als dit al mogelijk is. Een HD PVR is niet gemaakt voor een PS2, of niet HD-consoles. Reageren
DennOOOtje Geplaatst: 10 december 2012 Rapport Geplaatst: 10 december 2012 480p kunnen ze zoiezo. Een HD PVR mag dan overbodig zijn, maar je zult alsnog duidelijk verschil zien tussen een Dazzle (480p) en een HD PVR. Ik zelf zou voor de Roxio gaan. Dat zijn betaalbare opnameapparaten, met redelijke kwaliteit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.