Floppy Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Geplaatst: 11 juli 2005 Als ik de missie helemaal heb gedaan, dus ik heb die hele vleesfabriek uitgemoord... dan sta ik buiten en mn auto staat er nog, dan staat er: "Drive rosenberg back to caligulas" dus ik ga in de auto en Rosenberg blijft daar maar staan en een beetje met zn handen gebaren maken, maar hij gaat niet in de auto, ook niet als ik hem zachtjes aantik off een stukje verder rijdt.... HELP! Reageren
*MARCO* Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Geplaatst: 11 juli 2005 Als ik de missie helemaal heb gedaan, dus ik heb die hele vleesfabriek uitgemoord...dan sta ik buiten en mn auto staat er nog, dan staat er: "Drive rosenberg back to caligulas" dus ik ga in de auto en Rosenberg blijft daar maar staan en een beetje met zn handen gebaren maken, maar hij gaat niet in de auto, ook niet als ik hem zachtjes aantik off een stukje verder rijdt.... HELP! In de walktrough staat het haarfijn uitgelegd. De missie! Reageren
Rullez Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Geplaatst: 12 juli 2005 heb je wel elke brand geblust :rolleyes: Reageren
Trax Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Geplaatst: 12 juli 2005 In de walktrough staat het haarfijn uitgelegd. De missie! Ja, dus? Daar heeft hij niets aan .. Floppy, heb je al een keer geprobeerd uit en weer in te stappen? Een andere auto gepakt? Reageren
Floppy Geplaatst: 12 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2005 jep, dat van dat brandblussen zal ik nog wel even kijken. heeft iemand anders nog voor als het niet werkt een cheat zodat de missie geslaagd is? want anders kom ik nooit verder Reageren
Giorgo Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Geplaatst: 12 juli 2005 ik had al eens gedaan,ik reed hem aan redelijk hard en hij viel dan stapte hij in of ik gaf hem een box Reageren
Floppy Geplaatst: 12 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2005 hij lukte nu wel.... Geen idee waarom opeens... thnx lui! Reageren
Giorgo Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Ik zit nu ook vast met die missie iemand sluit hem altijd op in de vriezer ik blaas de deur op met bazooka en ze is open maar hij blijft in de vriezer zitten en dan is hij dood ook als ik hem stampen geef. Reageren
Proximitus Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 dat zijn gwoon kleine bugs... die heb ik ook wel eens met andere missies, zoals sweet's girl, dat wijf stapte de hele tijd uit en werd platgerede Reageren
Gino Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Ik zit nu ook vast met die missie iemand sluit hem altijd op in de vriezer ik blaas de deur op met bazooka en ze is open maar hij blijft in de vriezer zitten en dan is hij dood ook als ik hem stampen geef. Rechts van de deur van de vriezer staat op de muur een aparaatje als je er voor staat komt er linksbovenin het beeld te staan welke knop je moet indrukken om hem te activeren zo gaat de deur open en komt Rosenberg je weer gewoon 8erna Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.