Jump to content

Ervaring SSD

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vraag of ik de firmware zou updaten. Ik ga er een schone 7 installatie opzetten gevolgd door de upgrade assistant van Windows 8.

Geplaatst:

Ik vraag of ik de firmware zou updaten. Ik ga er een schone 7 installatie opzetten gevolgd door de upgrade assistant van Windows 8.

Als er een firmware update is waarin bugs worden opgelost dan is het raadzaam om de firmware te updaten.

Het beste kan je de firmware updaten als er nog niks op staat, indien dat er wat mis gaat (kleine kans) dan ben je niet je bestanden kwijt.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Heeft hier iemand een SSD+HDD in zijn of haar laptop? Het is echt geweldig om met 750GB + 120GB rond te lopen. Snel én veel data-opslag ^^

Geplaatst:

Ja ik had een Samsung 830 512GB ssd + 512 HHD (Hybrid Hard disk). Het is wel wennen nu ik terug moet naar een crappy laptop... Vooral opstarten + programmas opstarten is nu echt veel slomer ...

Geplaatst:

Heeft hier iemand een SSD+HDD in zijn of haar laptop? Het is echt geweldig om met 750GB + 120GB rond te lopen. Snel én veel data-opslag ^^

Ben ik van plan, heb nu 2x750GB schijven in m'n laptop zitten maar ik ben aan het wachten tot een 256GB SSD tussen de 125 en 150 euro kost.

Geplaatst:

Ben ik van plan, heb nu 2x750GB schijven in m'n laptop zitten maar ik ben aan het wachten tot een 256GB SSD tussen de 125 en 150 euro kost.

Hier, dit zou een goede moeten zijn: Klik!

Geplaatst: (bewerkt)

Hier, dit zou een goede moeten zijn: Klik!

Schrijfsnelheid valt best tegen.. ;)

Mijn laptop staat meestal thuis en hier heb ik een 3 TB externe HDD tot mijn beschikking. :puh:

(Ik heb maar 1 HDD bay.. ;) ) Oja, met mij en m'n OCZ Vertex 4 256 GB gaat alles goed! Het gaat heerlijk snel! :D

Bewerkt: door MegaPilot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...