Ottoman 47 Geplaatst: 5 december 2012 Rapport Geplaatst: 5 december 2012 Kan ik SA:MP spelen met GTA San Andreas v1.1? Reageren
BoerTijger Geplaatst: 5 december 2012 Rapport Geplaatst: 5 december 2012 Tot zover ik weet kun je alleen modden met v1. Dus niet met v1.1 en V2. Reageren
Megadreams Geplaatst: 5 december 2012 Rapport Geplaatst: 5 december 2012 Simpelweg, nee dit is niet mogelijk. Je zal San Andreas opnieuw moeten installeren en er ditmaal geen patch op uitvoeren. Eventueel is het mogelijk dat een downgrader voor 1.1 bestaat maar hier ben ik niet zeker van. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 5 december 2012 Rapport Geplaatst: 5 december 2012 (bewerkt) Zover ik weet kan deze Downgrader ook v1.1 downgraden. Maar je zal dit even moeten bekijken Bron Maar zoals al was gezegt, SAMP met v1.1 is niet mogelijk Bewerkt: 5 december 2012 door Rinaldootje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.