gielsmits Geplaatst: 6 december 2012 Rapport Geplaatst: 6 december 2012 beste GTA4 gebruikers we hebben gta4 goed geinstaleerd en werkte ook goed maar na een week kunnen we er niet meer op. Ik heb al verschillende keren geprobeerd over nieuw er op gezet maar dit lukt niet. weet iemand wat ik verkeerd doe? giel smits >>> Door Guardian1980: Beste Giel, ik ben zo vrij geweest om van jouw post een apart topic te maken. Een nieuw probleem hoort tenslotte z'n eigen topic te hebben <<< Reageren
Megadreams Geplaatst: 6 december 2012 Rapport Geplaatst: 6 december 2012 En wat gebeurd er? Krijg je een foutmelding? Komt de social club login er wel op en gebeurd er daarna niets meer? Start hij gewoonweg niets op? Reageren
Bodemloos Geplaatst: 6 december 2012 Rapport Geplaatst: 6 december 2012 Meer informatie? dan kunnen we je verder helpen want met dit kunnen we weinig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.