Jump to content

GTA 4 werkt slecht

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb GTA 4 geïnstalleerd op mijn laptop alleen hij werkt heel slecht. De grafics zijn minder als minimaal en de besturing werkt heel traag. De grafics van het spel kan ik niet veranderen omdat dit niet reageert. Dit zijn de specs van mijn laptop:

specssk.png

Wat kan ik hieraan doen?

Geplaatst:

Wat bedoel je met "De grafics van het spel kan ik niet veranderen omdat dit niet reageert."? Je kan het misschien eens proberen m.b.v. commandlines (meer info).

Geplaatst:

Volgensmij gebruikt je laptop de ingebouwde Videokaart. Klik eens met rechtermuis op je GTA IV icoontje en kies. Uitvoeren met Grafische Processor, en kies dan Krachtige Nvidia Processor ofzo.

Geplaatst:

Nou als ik de instellingen wil veranderen springt ie meteen weer terug.

Als ik met mijn rechtermuis op het icoontje klik dan staat uitvoeren met grafische processor er niet bij.

GTA San Andreas speelt ie wel goed af maar dit is natuurlijk ook een minder zwaar spel.

Wie kan mij helpen?

Geplaatst:

Nou als ik de instellingen wil veranderen springt ie meteen weer terug.

Als ik met mijn rechtermuis op het icoontje klik dan staat uitvoeren met grafische processor er niet bij.

GTA San Andreas speelt ie wel goed af maar dit is natuurlijk ook een minder zwaar spel.

Wie kan mij helpen?

Zet je computer op High Performance. ;) Klik op je Batterij icoon en kies Hoge Prestaties.

Geplaatst:

Ik heb het spel werkende nu, het probleem was dat mijn videokaart nog niet helemaal goed geinstalleerd was. Alleen nu moet ik vreemd genoeg wel op de laagste grafics spelen terwijl de specs van mijn computer niet de slechste zijn? Weet iemand hoe dit komt?

Geplaatst: (bewerkt)

Wat zijn je specs dan?

Edit: oeps, zie de foto nu pas. Excuses.

Bewerkt: door Foreigner97
Geplaatst:

Update, het spel speelt erg traag en stottert veel. Dit op de low, medium en high grafics. Ook de andere grafics instellingen veranderen heeft geen zin.

Wat kan ik hier aan doen?

Geplaatst:

Nieuwe high end laptop of pc kopen?

Dit zou niet moeten, mijn i5 3210M met een 630M speelt hem prima op hoogste textures.

StreetGlow, heb je de nieuwste drivers geïnstalleerd en voer je het spel uit met de nVidia graphics? Dit kun je aanzetten door in het nVidia instellingen menu in en van de menu-opties (beneden de titelbalk) de optie aan te vinken die je kan laten kiezen tussen je Intel of je nVidia kaart. Daarna start je het spel met je nVidia processor.

Als je een d3d9.dll in je map hebt staan voor wat een reden ook, verwijder die. ENB Series ondersteunt geen nVidia Optimus.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...