panterke Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 ik heb daarstraks nog op de ps2 gespeeld. nu dat ik het wil opstarten komt er altijd loading failed erop. ik heb er niks aan gedaan en nu kan ik men spelleke ni mer doen. tenzij ik terug helemaal opnieuw ga beginnen maar dat zie ik echt ni zitten. kan er mij aub iemand helpen. ik heb die card al eens verwijderd toen dat alles afsta en erin geblazen maar het helpt niet. please help me Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Ik denk dat je wel zal opnieuw zal moeten beginnen. Ik ken mensen die hier last van gehad hebben maar telkens hebben ze moeten opnieuw beginnen. Zorg dat je de volgende keer 2 savegames hebt opstaan van hetzelfde. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 (bewerkt) IK denk dat je zal moeten opnieuw beginnen. Ik ken paar mensen die dat ook gehad hebben en ze hebben allemaal moeten opnieuw beginnen. Maar een tip voor later: Maak dat je 2 savegames hebt. Edit=srry voor mijn dubbelpost,mijn pc blokeerde. Bewerkt: 11 juli 2005 door Renne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.