Dreamsszz Geplaatst: 8 december 2012 Rapport Geplaatst: 8 december 2012 (bewerkt) Hallo Beste Forum leden:D Ik vroeg me af of iemand weet of je met een Controller kan gamen op een iPad? Nu heb ik aantal filmpjes gezien dat mensen , een PS3 controller hebben aangesloten op hun Android Device! Ben nu toch wel benieuwd of dat ook op een iPad zou kunne? Iemand hier ervaringen mee? Want dat zou het me gaaf lijken als je Grand theft auto Vice City kon doen met een ps3 controller op je iPad ( Bijvoorbeeld). Groeten, Dreamsszz (ik weet niet of ik dit bericht in de goede fora heb geplaats:$) Bewerkt: 8 december 2012 door Dreamsszz Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 8 december 2012 Rapport Geplaatst: 8 december 2012 Volgens mij is dit niet mogelijk, omdat de apps ook niet gemaakt zijn om met een controller te gamen. Je kunt wel een apple TV aanschaffen en die op je tv aansluiten. Via airplay kun je de ipad/ipod/iPhone gebruiken als controller. Dit werkt alleen als de app er ook mee werkt. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 8 december 2012 Rapport Geplaatst: 8 december 2012 (bewerkt) Er is wel een controller voor de iPhone en iPad, de 60beat GamePad controller. Weet niet zeker of 'ie werkt voor GTA III / Vice City, dat zul je even uit moeten zoeken. Je zult het waarschijnlijk moeten spelen zonder controller, maar dit maakt niet uit aangezien GTA Vice City onder andere voor de iPad is ontwikkeld en dus de besturing ook. Zo kan je dus prima Vice City spelen op de iPad met alleen je handen, en volgens mij kun je de locaties van de controls (gaspedaal, rem, etc) ook nog zelf bepalen. Bewerkt: 8 december 2012 door Foreigner97 Reageren
RainbowSwag Geplaatst: 8 december 2012 Rapport Geplaatst: 8 december 2012 Blijkbaar kan dit alleen met een JB, als het wel kan. Probeer eens hard te zoeken op Google, als het mogelijk is zal er wel een manier zijn. Wel in het Engels natuurlijk, Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.