Jump to content

Episodes from Liberty City


KnightBob

Recommended Posts

Nee, Episodes from Liberty City is een 'aparte' game en is dus ook perfect op zichzelf te spelen.

Maar de speelervaring is mogelijk minder als je niet eerst GTA IV hebt gespeelt omdat je dan wat minder van de verhaallijn zult begrijpen :3

Link to comment
Delen op andere websites

Opzich maakt het weinig uit, alleen als je beide games niet gespeeld hebt. raad ik je de normale GTA4 aan, mocht je het alleen voor MP doen of sandboxen ( / mods ), dan voldoet EFLC ook.

voordeel is wel dat je EFLC niet helemaal hoeft te patchen, wil je hem modden :puh: daarom mod ik altijd EFLC, zodat mocht het verkeerd gaan hoef ik niet weer al die patches te installeren :D

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

A commando: Hij speelt op de PS3, dus laten we het hier maar niet over modificeren hebben hè ;)

Thanks allemaal, met de Epsodes from Liberty City kan je wel gewoon MP spelen met andere die hem ook hebben?

Als je EfLC hebt kan je de multiplayer van The Lost and Damned spelen met mensen die ook EfLC hebben, maar niet met mensen die hem gedownload hebben van Marketplace. Bij TBoGT heb je dat probleem niet, daarbij kunnen gedownloade versies wel gamen met schijf-versies.

En om op je vraag te reageren die je hierboven stelt; ja, dat kan.

Link to comment
Delen op andere websites

A commando: Hij speelt op de PS3, dus laten we het hier maar niet over modificeren hebben hè knipoog.gif

ja, ik ging onderhand door op m'n eigen situatie :D Ik weet niet hoe dat precies allemaal met de consoleversies zit, maar volgens mij heeft hij daar inderdaad weinig aan :puh:

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...