Jump to content

MTA Admin Probleem


xlThePsycho

Recommended Posts

Beste, mensen.

Ik heb nu een eigen mta server, maar als ik mezelf admin geef en ik inlog enzo heb ik de rank niet.

Wat ik heb gedaan:

MTASERVER.EXE opstarten, account geregistreerd, naar mods-->deatmatch gegaan, acl.xml geopent.

En toen heb ik deze zin <group name="Admin"> bij <group name="Admin"> gedaan.

Maar ik krijg de rank niet?

Kan iemand me alsjeblieft helpen?

Met vreindelijke groet,

xlThePsycho

Link to comment
Delen op andere websites

De groep toont aan dat het de admin groep is. Binnenin moet je jezelf toevoegen aan de groep. Dit doe je door <object name="user.Naam"/> toe te voegen aan de groep. Waarbij "Naam" de account naam is waarmee je geregistreerd bent op de server. In mijn geval ziet deze groep er zo uit:

<group name="Admin">
<acl name="Moderator"/>
<acl name="SuperModerator"/>
<acl name="Admin"/>
<acl name="RPC"/>
<object name="resource.admin"/>
<object name="resource.webadmin"/>
<object name="user.mega"/>
</group>

Waarbij "mega" mijn accountnaam is.

Link to comment
Delen op andere websites

Laat ik dit topic ook even gebruiken om een vraag te stellen. Ik heb afgelopen week een eigen servertje gemaakt. Poorten zijn open, kan via Local joinen, ook met meerdere pc's onder het zelfde ip. Maar volgens server.conf staat de server wél in ASE, maar in de praktijk niet. En men kan ook niet joinen via ip.

Ik wil graag met een paar man (op een vooralsnog) laggy verbinding beetje kutten op mta.

Weet je btw ook een goede plek voor recourses ?

Bewerkt: door .Whoopdidoo.
Link to comment
Delen op andere websites

Zeker dat ze correct open zijn? Er bestaan tools om dit te checken. Je kan ook in de console het volgende typen: "openports 22003". Er moeten 3 poorten openstaan: 22003,22004 en 220126 (de normale poort + 123). Resources zijn standaard bijgeleverd maar indien je er meer nodig hebt kan je er hier vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...