snakegamer Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Hey, Ben je wel eens gaan spelen, en je ziet op een aparte plek het rockstar Logo. Dit is sluipreclame dat is best handig. Nu leek mij die wel leuk om allemaal plekjes te weten waar die zitten. Evt. een screen zoniet probeer de plaats goed te beschrijven. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EquinoX91 Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 in Zero's winkel aan het plafond op zo'n vlieger Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
....AloNe.... Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Er staat ook een Rockstarlogo op zo'n t-shirt die je kan kopen bij de SubUrban. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 een R* logo op het shirt wat Se7en gemaakt hebt van G-Unot Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 De koffer die sweet meeneemt als hij uit de gevangenis komt. (Home Coming) De koffer die CJ heeft in de missie: Are you going to San Fierro? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin64 Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Op een fles drank in de kroeg. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 op een parachute! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 op de hotring racer Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 (bewerkt) Op het shirt van B Dup Op het Not Welcome mat bij Big Smokes Crack Palace Op de speelgoedpoppetjes (Tommy, Lance, Gasten van Manhunt) in Zero's Shop In de lucht (sterren) Op de koffer van CJ in het beginfilmpje In de Las Venturas Planning Department (Rockstar Gebouw Project) Bewerkt: 12 juli 2005 door ICE COLD KILLA Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Je hebt ook nog een R* plaatje op de koffer die Tenpenny naar je schuift in: End of the Line. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 iedereen kent hem al de sterren in de lucht Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DeRCT Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Het lijkt mij dat die koffers waar iedereen het over heeft dat dat gewoon steeds hetzelfde model is. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Pfhoeee! Dit wordt een heel lang Topic denk ik :lol: Er zijn egt veel dingen waarop het R* logo op staat.... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Pfhoeee! Dit wordt een heel lang Topic denk ik :lol: Er zijn egt veel dingen waarop het R* logo op staat.... Nou begin maar... <_< Jouw posts brengen ook niet veel met zich mee. Als je nou gewoon eens screenshots of weet ik veel iets nuttigs posts plaatst dan heeft niemand er last van. Nu doe je het alleen om je rank en je postaantal. --- Op enkele hoody's zit ook het Rockstar Logo. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennuzzz Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 iedereen kent hem al de sterren in de lucht Ohw? ik niet? Sorry voor het verstoren van het topic :embarassed: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts