Jump to content

GTA IV + Gay Tony


popoqwerty

Recommended Posts

Hoi, Ik heb een aantal dagen terug GTA IV gekocht maar nu heb je 2 opties. Je kan gewoon GTA IV nemen en op : ''play'' drukken. Maar je kan ook op een andere play drukken en dan heb je daar 2 keuzes waarvan 1 Gay Tony. Op dat moment moet ik een code invoeren. Maar hoe kom ik aan die code en waar zou die moeten staan ? Gr,

BTW, Het gaat hier om een PC verzie. Legaal gekocht.

>>> Door Hanneswasco: Berichten samengevoegd. Gelieve in het vervolg je bericht te bewerken als je er nog iets wilt aan toevoegen i.p.v. twee berichten na elkaar te plaatsen. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Neen de code die jij hebt is enkel geldig voor GTA IV, dus niet zijn uitbreidingen The Lost and Damned en The Ballad of Gay Tony.

Als je de uitbreidingen wilt spelen zal je daarvoor moeten bij betalen. Een mogelijkheid is het via de Marketplace van Games for Windows kopen (TLAD, TBOGT) of via de 'standalone-versie' genaamd Episodes From Liberty City, dan kan je de uitbreidingen ook spelen zonder dat je GTA IV nodig hebt en wordt het dus gezien als een apart spel. Je kan die ook via de Marketplace kopen (klik) of gewoon in de winkel. Ik raad je aan om het niet via de Marketplace te kopen aangezien je het regelmatig op andere plaatsen goedkoper kan krijgen. Zo doet Steam regelmatig sales waarbij je EFLC voor een magere 10 euro kan krijgen en ook in de winkels in je buurt zal die misschien voor een zachtere prijs liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog ff iets. Een vriend van me kocht GTA IV bij de Intertoys en kocht hem voor 10 Euro. hij heeft gay tony en ook met die moters. Allemaal voor die 10 Euro. Kunnen jullie uitleggen hoe dat moet. Voel me nu behoorlijk klote. Heb 15 Euro betaald bij GAYmania en krijg alleen die standaart. EDDIT: Ik heet bij WindowsLive NuttyRhyme2. Hoe kan ik die gare lelijke naam aanpassen, heb hem zelf nooit gekozen.

Bewerkt: door popoqwerty
Link to comment
Delen op andere websites

Is op zich niet vreemd. GTA IV is veel groter dan TLaD en TBoGT bij elkaar, en dan heb ik het over de speelduur. Bovendien is het mogelijk dat ze bij Intertoys net alles in de aanbieding hebben vanwege de feestdagen, terwijl dat bij GameMania niet zo is. Niks bijzonders lijkt mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Je vriend zal waarschijnlijk The Complete Edition gekocht hebben, dat is GTA IV en EFLC tezamen. Op zich niets vreemds, je zal waarschijnlijk nog wel eens meemaken dat je iets koopt en een week erna zie je hetzelfde product in een andere winkel voor een pak minder geld, dat is nu eenmaal het leven. puh2.gif Je kan misschien ook The Complete Edition voor 10 euro halen (ik denk toch niet dat je EFLC nog ergens voor minder dan 10 euro zal kunnen krijgen) en proberen om GTA IV tweedehands te verkopen voor 5 euro.

Je gamertag (dus je naam op Games for Windows - LIVE) veranderen kost 800 Microsoft Points. Ja, het zijn afzetters. Ik denk dat je best een nieuw account aanmaakt (dus met een ander e-mailadres) en daar een geschikte naam voor je kiest.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de nieuwste games is het zo dat je seriecode gekoppeld is aan je account. Als je dus een spel activeert op je account zal je het spel ook enkel kunnen spelen op dat account. Dit is om de tweedehands-verkoop van games tegen te gaan. Nog een smerig trucje die de laatste jaren populair is bij de game-makers.

Ik weet niet of dat bij GTA IV ook zo is, maar ik zou er niet van verschieten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...