Foreigner97 Geplaatst: 10 december 2012 Rapport Geplaatst: 10 december 2012 (bewerkt) Na een lange tijd van rust schijnt er weer een nieuw screenshot te zijn uitgelekt van GTA V. http://www.gtaforums...howtopic=537291 De screen is van 'PC Guru magazine'. Op het screen zie je een politieteam in actie achter de grote letters van Vinewood. Ligt het nu aan mij of lijken die politieauto's nou verdacht veel op die van NY? Bewerkt: 10 december 2012 door Foreigner97 Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 10 december 2012 Rapport Geplaatst: 10 december 2012 Lijkt (weer eens) een reeds vrijgegeven screenshot, maar dan van een andere richting. Het detail is toch wel leuk om zien zo Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 10 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2012 (bewerkt) Reeds vrijgegeven? Nooit eerder gezien. Zal eens in de galerij kijken EDIT; Inderdaad. Je ziet nu wel meer van het politiekorps. Bewerkt: 10 december 2012 door Foreigner97 Reageren
Djmaddox Geplaatst: 10 december 2012 Rapport Geplaatst: 10 december 2012 Ziet d'r uit als GTA IV met mods. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 10 december 2012 Rapport Geplaatst: 10 december 2012 (bewerkt) Vice City ziet er ook uit als GTA III, maar dan met een andere map, andere models, een lichtjes andere physics-engine, andere animaties, andere peds, een andere verhaallijn en hoofdpersonage. Het is en blijft GTA, dus waar probeer je heen te gaan met die vergelijking? Edit: maar heb wel nog altijd niet de originele screenshot gevonden, vreemd... Bewerkt: 10 december 2012 door Phoenyxar Reageren
Nyltje Geplaatst: 10 december 2012 Rapport Geplaatst: 10 december 2012 Zou je kunnen klimmen in Gta V? En dan ook nog op de Vinewood letters zoals ook te zien is? Je ziet ook graffiti zou je misschien je eigen graffiti kunnen spuiten? (helemaal boven staat volgens mij Babe) Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 10 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2012 @Phoenyxar/nyltje: Orignele screen, en bewijst ook direct dat je op de letters kan klimmen. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 11 december 2012 Rapport Geplaatst: 11 december 2012 Een bijna identieke screen als de screenshot die Foreigner97 post, alleen dan van een ander perpectief. Echter zie ik hier vrijwel geen nieuwe dingen, op de nieuwe Police Ranchers na. Reageren
Grandlordm Geplaatst: 11 december 2012 Rapport Geplaatst: 11 december 2012 In de nieuwe screen zie je dat hij een andere letter beklimt dan die bij foreigner, de V ipv de D. De politievoertuigen hebben wat gelijkenissen met die van New York omdat die van de Sheriff zijn of zoiets (dacht ik toch:p). Reageren
KlaasBaas Geplaatst: 4 januari 2013 Rapport Geplaatst: 4 januari 2013 Ziet er gelikt uit maar ik vraag me af waar hij heen wilt als ie daar boven is... Reageren
SilverRST Geplaatst: 4 januari 2013 Rapport Geplaatst: 4 januari 2013 Ziet er gelikt uit maar ik vraag me af waar hij heen wilt als ie daar boven is... Dit. Ik zit daar telkens over na te denken waar hij heen wil als ie daar boven is. Maar ja, in elke screenshot beklimt hij weer een andere letter. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Geplaatst: 5 januari 2013 (bewerkt) Over de letters heen springen en aan de andere kant er weer af, opgepikt worden met een helikopter, jetpack die klaarligt? Je kunt er alle kanten mee op, met een beetje fantasie Bewerkt: 5 januari 2013 door _Night-Men_ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.