Tim Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Geplaatst: 11 juli 2005 (bewerkt) Ik zit vast in een missie in het spel vietcong, ik ben nu zo bij een missie waar je terecht komt in tunnels die de vietcong hebben gegraven, daar is het pikdonker, maar het vervelende is dat je maar 10 lichtstaafjes hebt, en het is zo donker, dat je om de tijd zon staafje wil neerleggen, maar ik ben nu bij een heel lang stuk, daar is het pikdonker en ik heb maar een staafje nodig, maar ik kan niet verde komen, want als je zon staafje neerlegt, dan geeft dat maar over ene kleine plaats licht wat moet ik doen, weet iemand dus tips om lciht te krijgen Bewerkt: 12 juli 2005 door Tim Reageren
Ken-D Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 Je kan proberen om te kijken bij www.gamefaqs.com en Vietcong bovenaan in de zoekmachine in te typen. Veel succes Reageren
commando Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 (bewerkt) wat moet ik doen, weet iemand dus tips om lciht te krijgen als je het op de computer hebt is volgens mij de enige manier om cheats in te voeren tenminste zo ben ik er langs gekomen je moet dan CHTAMMO intypen Code /Resultaat GIFTFROMPTERODON Activeer cheats CHTHEAL Volle gezondheid CHTHEALTEAM Volle gezondheid voor team CHTWEAP (#) Krijg wapen (# is een nummer 0-30) CHTAMMO Hervul ammo CHTGRENADES Granaten CHTALLQF Toegang tot quickfights CHT3PV (0/1) 3rd person view SHOWFPS (0/1) Laat Frames Per Seconde zien SHOWPROF (0/1) Statistieken COMMANDO Bewerkt: 20 augustus 2005 door commando Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.