popoqwerty Geplaatst: 10 december 2012 Rapport Geplaatst: 10 december 2012 Hoi, ik heb vandaag nog gegoogled naar een mod/programma die er voor zorgt dat er Nederlandse ondertiteling komt in GTA IV maar die kan ik zo niet vinden. Weten jullie misschien een goed werkende ? gr, Reageren
xoex23 Geplaatst: 10 december 2012 Rapport Geplaatst: 10 december 2012 Er is naar mijn weten nog niet een volledige stabiele mod gemaakt. Je zou nog even op andere fora kunnen kijken, maar ik geef je weinig kans, omdat het wel heel heel veel werk is om Gta IV totaal te vertalen. Reageren
popoqwerty Geplaatst: 10 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2012 Hmmm. Ok. Maar als er mensen zijn die nog een of andere site weten. Het is altijd welkom Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 10 december 2012 Rapport Geplaatst: 10 december 2012 Gehele vertalingen zijn nooit gemaakt. Voor zover ik weet heb ik ooit een kleintje gezien die echt minimaal was. Zelf ben ik ook bezig geweest, aardig wat, maar je kapt op een gegeven moment gewoon af, omdat het niet het leukste is waarmee je je computertijd besteet en gewoon te veel werk is. Reageren
popoqwerty Geplaatst: 10 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2012 Ok, dan ga ik lekker verder met de Engelse ondertiteling. (Het probleem is dat ik niet alle definities weet van alle woorden) Reageren
.Sharingan Geplaatst: 13 december 2012 Rapport Geplaatst: 13 december 2012 Gehele vertalingen zijn nooit gemaakt. Voor zover ik weet heb ik ooit een kleintje gezien die echt minimaal was. Zelf ben ik ook bezig geweest, aardig wat, maar je kapt op een gegeven moment gewoon af, omdat het niet het leukste is waarmee je je computertijd besteet en gewoon te veel werk is. Ik zou in de kerstvakantie best een stuk willen vertalen. Reageren
gtagamer21 Geplaatst: 9 mei 2013 Rapport Geplaatst: 9 mei 2013 Gehele vertalingen zijn nooit gemaakt. Voor zover ik weet heb ik ooit een kleintje gezien die echt minimaal was. Zelf ben ik ook bezig geweest, aardig wat, maar je kapt op een gegeven moment gewoon af, omdat het niet het leukste is waarmee je je computertijd besteet en gewoon te veel werk is. Ik zou in de kerstvakantie best een stuk willen vertalen. toevallig ben ik er mee bezig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.