Jump to content

SOTM Stemtopic - Thema: Top 250 movies - Winnaar: Gta Ripper

SOTM Stemtopic - Thema: Top 250 movies  

15 leden hebben gestemd

1. 1. Stem op je favoriete signature!

• Silverbyte - [img]http://i.imgur.com/nz9CG.png[/img]
      5
    • Gta Ripper - [IMG]http://i142.photobucket.com/albums/r102/GtaRipper/fittieclub.png[/IMG]
      10

Recommended Posts

Geplaatst:

Het heeft even mogen duren, maar gelukkig heeft een tweede deelnemer zich aangesloten.

Een strijd voor een plekje bovenaan het Graphics forum, zal toch echt gevoerd moeten worden met meerdere personen. Bedankt voor jullie deelname en heel veel succes toegewenst!

Het thema van deze SOTM was "top 250 movies". Een geliefde film uit deze top is de nummer #10 'Fight Club'. Zo blijkt ook uit de inzendingen.

Stemmen doe je door in de poll je favoriete signature te kiezen. Uiteraard kun je in dit topic reageren op de inzendingen.

Stemmen t/m 15 december!

Geplaatst:

Grappig om te zien dat Gta Ripper ook voor Fight Club heeft gekozen. Geweldige film. Helaas moet ik toch ook echt mijn meerdere erkennen in hem. Heel toffe signature weer, goed werk geleverd.

Geplaatst:

Uiteraard is het werkje van Gta Ripper weer een knap staaltje vakmanschap, maar ik kies voor de inzending van Silverbyte. Door er een bepaald effect aan te geven focust hij nog meer op de hoofdrolspeler, zeer origineel. Wel heel erg toevallig dat beide heren onafhankelijk van elkaar voor dezelfde film kiezen.

Geplaatst:

Ik heb gekozen voor de signature van Gta Ripper. Waarschijnlijk tot mijn grote schaamte (Toch? Ik schijn alle goede films gewoon niet te zien) heb ik de film niet gezien, dus ik kan niet echt oordelen welke beter bij de film past. Dus, dan maar 'gewoon' voor de mooiste gaan en dat is mijns inziens die van Gta Ripper. Bij die van Silverbyte vind ik de tekst niet goed gedaan, die is erg onleesbaar en had wat mij betreft dan wel achterwege gelaten kunnen worden. Verder ontloopt het elkaar weinig vind ik.

Geplaatst:

Mijn stem gaat ook naar Silverbyte. De signature van Gta Ripper ziet er (zoals altijd) weer erg goed uit, maar ik vind de stijl niet helemaal passen bij de film. De signature van Silverbyte straalt in die zin veel meer ruwheid uit. Mooie werkjes, jongens!

Geplaatst:

Gta Ripper, gefeliciteerd met je overwinning! Jouw ingezonden signature komt 1 maand lang als 'header' bovenaan het Graphics forum te hangen. knipoog.gif

Beide heren, bedankt voor jullie deelname! Natuurlijk gaat er ook een dank uit naar iedereen die heeft gestemd.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...