panterke Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 ik krijg dat nog altijd ni geopend. nu heb ik al een stukje opnieuw gespeeld. tot ik het game kon save. ik heb het gesaved en is terug geload en dat ging wel. maar mijn spel waar dat ik al redelijk ver mee zit dat krijg ik maar niet geopend. lig het aan die memory card of aan de ps2 zelf?? kan daar echt niet mee lachen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 ik krijg dat nog altijd ni geopend. nu heb ik al een stukje opnieuw gespeeld. tot ik het game kon save. ik heb het gesaved en is terug geload en dat ging wel. maar mijn spel waar dat ik al redelijk ver mee zit dat krijg ik maar niet geopend. lig het aan die memory card of aan de ps2 zelf?? kan daar echt niet mee lachen Je kan je game niet openen zeg je. Sorry maar ik zou het niet weten hoe het komt. Misschien heb je te veel codes gebruikt ofzo? En als je je save game probeerd te openen wat staat er dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 ik had al eens ooit mijn spel vc en er kwam een kras op en in sommige safehouzen kon ik niet meer en sommige wapens kon ik gewoon niet nemen ik denk dat het aan het spel ligt maar kweet het niet zeker hé Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.