Bassieboy35 Geplaatst: 11 december 2012 Rapport Geplaatst: 11 december 2012 Hey, Zoals jullie weten kan je in Vice City bedrijven opkopen en hier soms missies bij doen. Nou was ik wel benieuwd wat jullie hier van vinden als dat weer terug zou komen. Brand los! Reageren
xoex23 Geplaatst: 11 december 2012 Rapport Geplaatst: 11 december 2012 Dit moet zeker zeker terug komen, ik vindt het nou een van de leukste Features van VC. Daarnaast is het altijd een motivatie van mij geweest om weer een nieuw bedrijf te kopen. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 11 december 2012 Rapport Geplaatst: 11 december 2012 Nou, het zou op zich nog wel passen bij Michael. Wat met geld speculeren en investeren past wel bij een iets rustigere zakenman die wat uit de misdaad wilt wegblijven. Maar ik weet niet hoe het geïmplementeerd zou moeten worden, het paste wel bij Vice City, hoewel je daar heel de map overnam, iets wat ik absoluut niet zou willen zien in V. Dus... I don't know, ik laat Rockstar me wel verbazen Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 11 december 2012 Rapport Geplaatst: 11 december 2012 (bewerkt) Dit zal niet in GTA V komen als we Gameinformer mogen geloven. In het blad werd gezegd dat het niet mogelijk is om 'property' (bedrijven) te kopen in de economie die er in GTA V is. Bewerkt: 11 december 2012 door Jesperkaj Reageren
NandroDavids Geplaatst: 11 december 2012 Rapport Geplaatst: 11 december 2012 Wat Jesperkaj zegt inderdaad: het gaat er niet komen. Op zich ergens wel jammer, want in Vice City beviel dat systeem me uitstekend. Maar het maakt mij niet uit dat het er niet in gaat komen, zolang Rockstar ons maar weet te vermaken met andere dingen en nieuwigheden. Dat ontbrak mijns inziens zwaar in IV, dus hopelijk komen ze nu wel met toffe dingen. Reageren
ClownOnDuty Geplaatst: 12 december 2012 Rapport Geplaatst: 12 december 2012 Was super leuk in Vice City, zou zo iets wel willen terugzien. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 12 december 2012 Rapport Geplaatst: 12 december 2012 Dat het niet gaat terugkomen is wel duidelijk maar dan kunnen we de vraag wat verdraaien natuurlijk. "Vind je dat het in GTA V zou moeten zitten?" Of "Moet het in een volgende GTA terugkeren?" Zelf ga ik wel niet zeggen dat sommige concepten echt moeten terugkeren, maar als ze het doen ben ik er extra tevreden mee Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 12 december 2012 Rapport Geplaatst: 12 december 2012 (bewerkt) Ik wil een autodealer net als in VC en SA waarbij ik geld krijg. Maar dan wil ik zelf auto's kunnen kiezen die ik verkoop. In gta IV deed ik altijd alsof ik de eigenaar was van Grotti en Auto Eroticar. Dan had ik die safehouse ernaast als kantoor. Maar meestal ging ik dan weer uit m'n rol als zogenaamd autoverkoper en werd ik weer de grootste terrorist van Liberty City. :D Maar als ik autoverkoper was ging ik langs huizen en deed alsof ik daar een deal had en cheate dan een Turismo bij een huis op de oprit en ging ik weer weg. :D Bewerkt: 12 december 2012 door GTAKevin023 Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 12 december 2012 Rapport Geplaatst: 12 december 2012 (bewerkt) ^+1 Bewerkt: 12 december 2012 door ballas4life Reageren
TalkingPear Geplaatst: 12 december 2012 Rapport Geplaatst: 12 december 2012 Het zou een leuke optie zijn, maar ik het zou mij niet heel veel uitmaken of ze dat er wel of niet in doen. Reageren
myron.b Geplaatst: 12 december 2012 Rapport Geplaatst: 12 december 2012 (bewerkt) Dit vond ik een van de leukste dingen in Vice City, bedrijven kopen. Ik hoop dit ook te kunnen in GTA V maar dan iets uitgebreider,zoals je koopt een pand en knapt deze op. Zou mij wel leuk lijken als je panden zoals een wapen club, drugs winkel of dergelijke kan kopen en deze te gebruiken om geld te verdienen. Bewerkt: 12 december 2012 door myron.b Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 12 december 2012 Rapport Geplaatst: 12 december 2012 Dit vond ik een van de leukste dingen in Vice City, bedrijven kopen. Ik hoop dit ook te kunnen in GTA V maar dan iets uitgebreider,zoals je koopt een pand en knapt deze op. Zou mij wel leuk lijken als je panden zoals een wapen club, drugs winkel of dergelijke kan kopen en deze te gebruiken om geld te verdienen. Gang gebouwen van Vice City Stories kon je ook opknappen. Mooi idee Eerst een kleine autodealer kopen dat alleen maar bestaat uit een kantoortje en een stukkie grond waar je auto's op staan. Dan upgrade je het naar een normale showroom met kantoor en dan naar z'n showroom als in gta VC, SA en IV met verdiepingen en alles. :D Reageren
Bodemloos Geplaatst: 12 december 2012 Rapport Geplaatst: 12 december 2012 Jammer dat hier neit mee doorgaan, ik hoop toch meer zijopties en misses te zien in V. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 12 december 2012 Rapport Geplaatst: 12 december 2012 Ik vond het één van de leukere functies aan GTA Vice City, dus van mij mogen ze gerust in een toekomstige GTA dit nog eens verwerken nu het bekend is dat deze in GTA V helaas niet gaat komen. Het had denk ik wel prima in GTA V gepast als je met Michael zou spelen die dan zo een soort "macht" over Los Santos zou krijgen door populairder en meer en meer bedrijven te krijgen. Het voordeel is dat in GTA V de map ook enorm veel groter is als Vice City, waardoor het ook niet snel zal lijken dat je direct de volledige map overneemt wat je bij GTA Vice City wel weer had bijvoorbeeld. Wie weet in een GTA VI. Reageren
PrioX Geplaatst: 12 december 2012 Rapport Geplaatst: 12 december 2012 (bewerkt) Het was een leuke toevoeging in GTA SA en VC. Alleen zie ik liever het systeem die ze gebruikt hebben in GTA VCS, Empire Building. De gebouwen die je dan claimt kunnen gebruikt worden voor de voorbereidingen van de overvallen die je met Michael, Trevor en Franklin pleegt en natuurlijk als safehouses. Je moet dan eerst een gebouw claimen voordat je kan beginnen aan de voorbereidingen van de missie of van het eventuele hoofdstuk. Wil je aan een nieuw hoofdstuk beginnen, dan moet je weer een nieuw gebouw claimen om niet ontdekt te worden door de FIB. Doe je dat niet, en je blijft hetzelfde gebouw houden, dat heb je heel het hoofdstuk last van de FIB en moet je overgaan naar de ''stealth gameplay'' om minder op te vallen. Dat betekend geen dode lichamen achterlaten, geen auto's stelen midden op de weg en geen wapen midden op straat vasthouden. Met andere woorden, trek geen aandacht van de politie/FIB. Dit zou alleen tijdens missies leuk zijn, anders kan je niet zo goed chaos maken tijdens het free-roamen. Wat een fantasie... Bewerkt: 12 december 2012 door PrioXCoMBo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.