Jump to content

[Discussie] Je moet de mogelijkheid hebben om bedrijven op te kopen, zoals in GTA Vice City.

Recommended Posts

Geplaatst:

Het is misschien wel grappig om bedrijven te hebben, maar ik denk eerder dat je de mogelijkheid zou krijgen om huizen te kopen. En als het goed is is er al gezegd dat je geen huizen kan kopen. Dus het lijkt me sterk dat je wel bedrijven kan kopen. AL zou het wel tof zijn om een gebouw te kopen en daar die bankovervallen te bedenken.

Geplaatst:

Dat kan ook nog altijd storyline-gebonden gebeuren natuurlijk. op zich mis ik het kopen van safehouses absoluut niet, ik vond het altijd leuker als het storyline-gebonden was. Hetzelfde zal gelden voor dingen als dit, als het storyline-gebonden is zal ik het wel nog overwegen, anders hou ik er meestal wat afstand van :3

Geplaatst:

Ach, de optie zou leuk zijn. Maar ik denk inderdaad dat ze bedrijven eerder dan via de storyline zouden geven dan dat je ze moet kopen.

Geplaatst:

Het lijkt me wel een leuke meerwaarde, al ben ik benieuwd hoe je dat met 3 characters moet doen ( ziezo de RPG elements ), maar goed dat zullen we wel zien :puh:

Geplaatst:

Jammer dat hier neit mee doorgaan, ik hoop toch meer zijopties en misses te zien in V.

96 in GTA IV waren niet genoeg voor je? :7 Ik hoop dat er toch meer meuk te doen komt naast de dingen die je voor de 100% kan doen, of dat je ze opnieuw kan spelen (iets wat ik in IV echt mistte).

Geplaatst:

Vanwege het feit dat ik door omstandigheden nu pas echt aan Vice City ben begonnen heb ik niet erg ervaring met het kopen van bedrijven in dat spel.

In San Andreas kwam het, op kleine schaal, ook voor, in de vorm van een autobedrijf (Wang Cars) of vliegveld. En ik heb het eigenlijk erg leuk gevonden.

Dus ik zie het inderdaad wel zitten om net als in SA een bedrijf te starten/op te kopen en daar geld aan verdienen, en de daarbij horende (zij)missies te spelen.

Geplaatst:

Hopelijk kan je een Car-Rental huren een de winst ervan via een rekening bijkomt bij je geld in de plaats van dat eerst naar de locatie te rijden. Hopelijk is R* hier redelijk creatief in want buiten auto's is drugs huizen en zwarthandel vrij leuk om te runnen in GTA...

Geplaatst:

Had rockstar niet gezegd dat geld een belangrijkere rol zou spelen in GTA V?

En ik zie het best mogelijk dat ze zoals in Vice City een bedrijf zouden moeten kopen (malibu club) waar alle voorbereidingen worden klaar gemaakt voor de heist.

Dus denk ik per heist een bedrijf met zijn voorbereidingen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...