Jump to content

DENNUSZ

Recommended Posts

er is nu GTA VC op Android.. maar is het nu ook mogelijk om je savegame van je PC mee te nemen naar je telefoon (ik ben niet zo thuis in het snuffelen van bestanden in een app op mn telefoon, dus daarom vraag ik het hier maar..)

en als dit in 't verkeerde topic is geplaatst.. mijn excuses!

maar het is maar alleen om te weten of het kan, en hoe dat dan eventueel moet!

Link to comment
Delen op andere websites

Vice City draait niet op mijn toestel (Galaxy Ace), dus ik kan niet exact controleren waar de savegames staan. Ik kan je echter wel even in de juiste richting duwen. De savegames van GTA3 bevinden zich in: Mijn bestanden (het icoontje van een gele map) > Android > data > com.rockstar.gta3 > files > GTA3. Het lijkt me dat Vice City daar niet erg veel van zal verschillen, dus kijk even in de data map of zich daar een bestand van rockstar/vice city bevindt. Daarna zou ik gewoon een savegame van de PC-versie op mijn telefoon zetten, die plaatsen in de map waar de savegames zich bevinden en vervolgens proberen of het werkt... smile3.gif

Link to comment
Delen op andere websites

@-Matthijs-

De savegames staan inderdaad in de map android/data/com/rockstargames.gtavc/files

Om over de werking van de savegames:

Savegames worden gegenereerd aan de hand van het script (main.scm).

Als het script maar iets afwijkt, dan zal de savegame hoogstwaarschijnlijk ook niet werken.

Ik heb een een kijkje genomen de main.scm van de Android versie van GTA VC, en die verschilt van de pc versie.

Dus helaas, maar pc savegames zullen niet werken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...