Jump to content

Banner/Header aanvraag voor Blog/Portfolio [1920x125]

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik probeer een overzicht te maken, en mijn plan hiervoor was om zogenoemde banners te gebruiken voor het overzicht.

Formaat: 1920x125

Het idee is, dat deze banner zowel geschikt is voor resoluties van 900 als 1920 breed. Zo krijgen sommige gebruikers nooit de volle 1920 pixels te zien. Daarom is het van belang dat de text binnen de eerste 600 pixels blijft.

Ik heb twee aanvragen in deze resolutie:

- Portfolio

- Blog

Hierbij moet hetzelfde lettertype gebruikt worden dat ik reeds gebruik:

Terminal Dosis (Ookwel Dosis genoemd tegenwoordig, te vinden op http://www.impallari.com/dosis)

De kleur voor de text is #E5E5E5. Andere variaties zijn welkom (voor thema etc).

Voor de rest zijn er geen eisen aan de banner qua kleuren etc. Het liefste is de banner in verband met Portfolio of Blog. Zo zat ik bij Blog meteen te denken aan een vulpen op een witte pagina etc.

De aanvraag bestaat dus uit twee banners, waarvan beide de tekst van het onderwerp in het font moeten hebben staan (aan de linkerkant). Tevens moet de achtergrond van deze banner dus aansluiten op het onderwerp.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...