JustDoIt. Geplaatst: 13 december 2012 Rapport Geplaatst: 13 december 2012 (bewerkt) Hoi allemaal, Ik heb van een vriend MW3 te leen gekregen voor op de PC maar als ik hem opstart gaat hij in een andere resolutie dan mijn scherm en zie ik niks behalve dan blauw beeld met: BUITEN BEREIK. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik mijn resolutie veranderd krijg? EDIT: Opgelost! (door te ruilen met monitor) Bewerkt: 14 december 2012 door JaggysModz Reageren
Nyltje Geplaatst: 13 december 2012 Rapport Geplaatst: 13 december 2012 Ik heb dit gevonden: http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=2241295 Ik weet ook niet waar je dat kan vinden maar misschien jij wel. Als jij het ook niet weet zijn er genoeg mensen hier op het forum die het weten. Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 14 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2012 (bewerkt) Nee hier heb ik niet echt veel aan, toch bedankt voor het proberen! Iemand anders nog een oplossing? EDIT: Laat maar ik heb het al voor elkaar gekregen door te ruilen van monitor. Bewerkt: 14 december 2012 door JaggysModz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.