Marshmallows Geplaatst: 25 maart 2013 Rapport Geplaatst: 25 maart 2013 Bamboos zijn van goede kwaliteit. Goedkope Wacoms kan je inderdaad weinig mis mee doen, en dan kom je al gauw uit bij de Bamboo serie. voor +-50 euro heb je al 'n mooie. Hmm.. Dan zal ik eens wat rondkijken naar bamboos en wacoms. Bedankt ^.^ En nog een vraagje, komen graphic tablets meestal inbegrepen met een programma als Paint Tool Sai? Of moet je dat er los bij kopen? Reageren
Faenty. Geplaatst: 25 maart 2013 Rapport Geplaatst: 25 maart 2013 Is paint tool SAI niet gratis? Reageren
Marshmallows Geplaatst: 27 maart 2013 Rapport Geplaatst: 27 maart 2013 Eh? Ik zou het niet weten ;s Ik dacht dat dat gewoon geld kostte? Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 30 maart 2013 Rapport Geplaatst: 30 maart 2013 Ik heb mijn tablet nu een tijdje gebruikt. Ik moet zeggen dat je vooral wanneer je hem net begint te gebruiken, je met bijvoorbeeld smudgen, niet veel merkt qua performance met je muis. Het grootste verschil zit hem met smudgen vooral in de druk die je zet met je pen, je kan wat gecontroleerder met de smudge tool omgaan. Ik moet toegeven dat ik de laatste tijd wat minder Photoshop en dus mijn tablet weinig heb gebruikt, maar ik kan je verzekeren, dat het best wel een aanwinst is als je met Photoshop werk. Kijk dan vooral naar tekeningen maken, je hoeft niet heel de tijd te wisselen van kleur als je bijvoorbeeld een stukje wat lichter wilt hebben dan de ander, het is een kwestie van druk zetten met je pen, net zoals met een potlood/pen bij een ''echte tekening''. Reageren
Davedavy Geplaatst: 31 maart 2013 Rapport Geplaatst: 31 maart 2013 Valt eigenlijk niet te vergelijken, maar ik gebruik Photoshop op me iPad, werkt wel soepel eigenlijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.