Sempie97 Geplaatst: 15 december 2012 Rapport Geplaatst: 15 december 2012 Beste medegamers, Ik zou graag Gta tbogt multiplayer spelen op mijn xbox 360. Maar ik weet niet je dat kan opstarten. Als ik de cd erin krijg ik de gewone startschermen en als ik het speel,kan ik ook geen scherm ontdekken om multiplayer te gaan. Als iemand mij hier mee kan helpen,graag! Alvast bedankt. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 15 december 2012 Rapport Geplaatst: 15 december 2012 Heb je überhaupt wel Gold? Reageren
PrioX Geplaatst: 15 december 2012 Rapport Geplaatst: 15 december 2012 (bewerkt) Je start multiplayer met je in-game telefoon. Telefoon (pijltje omhoog) > Menu (A) > scroll naar beneden > Multiplayer. Nu krijg je een aantal opties: Ranked match (bij deze game modi kun je ranken om nieuwe kleding te unlocken voor je multiplayer personage in een game mode zoals Team Deatmatch) Player match (dit zijn de ''fun'' game modi, dezelfde game modi als in Ranked match alleen kan je niet ranken) Player model (hier kan je je multiplayer personage veranderen) Party Mode (een besloten server) Instant Play (je joint een willekeurige multiplayer match) Preferences (de instellingen van je server filter. Hier kan je bijvoorbeeld instellen of dat je auto-aim aan wilt hebben) Om een eigen server te maken waarbij andere spelers kunnen joinen moet je voor Player match kiezen en daarna Custom Games. Je kiest een game mode en je stel de private slots in. Dit zijn de plaatsen in je server die beschikbaar zijn voor andere spelers (max. 16 spelers). Maar zoals hierboven al is gezegd moet je wel Xbox LIVE Goldmember zijn. Hopelijk is het een beetje duidelijk. Voor meer informatie over de multiplayer van GTA TBOGT kan je op WikiGTA kijken. Bewerkt: 15 december 2012 door PrioXCoMBo Reageren
Sempie97 Geplaatst: 15 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2012 Bedankt voor de reactie's! Hier kan ik wat mee. Ik heb idd wel een Gold membership Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.