Sammie_GTA Geplaatst: 15 december 2012 Rapport Geplaatst: 15 december 2012 Nou ja, de titel verklaart alles! Wat wil JIJ in de mobiele telefoon van GTA V hebben?! Brand maar los! Reageren
nintendo5998 Geplaatst: 15 december 2012 Rapport Geplaatst: 15 december 2012 Ik hoop dat zo iets als ZIT! terug zal kome zoals in GTA IV. Dat maakte het zeer makkelijk om het liedje terug te vinden :-) Ik hoop ook dat er terug een gps systeem zal komen, want het zal nodig zijn :-p Reageren
PrioX Geplaatst: 15 december 2012 Rapport Geplaatst: 15 december 2012 MP3 speler waarop je je eigen muziek kan afspelen Navigatie (je in-game map) Internet en e-mail ZiT Reageren
thebig Geplaatst: 15 december 2012 Rapport Geplaatst: 15 december 2012 -MP3 zou ik wel leuk vinden. Dat je dan bv. je oortjes insteekt en nog wat verder kunt luisteren naar muziek terwijl je random in het rond schiet. Of dat je, voor een missie, doodleuk met je oortjes in komt binnenwandelen en het gewoon eventjes klaart -Ik heb even moeten opzoeken wat ZiT juist is (ik heb GTA IV niet), maar ik herinner me dat een vriend me het eens getoond heeft. Het is wel leuk voor als je een liedje wil weten, maar even de lyrics opzoeken of op WikiGTA kijken en je weet het ook. -Wat hierboven staat, navigatie, had ik zelfs nog niet aan gedacht. Dat zou inderdaad wel handig zijn, zeker als je weet dat de map reusachtig wordt. -Internet & e-mail, natuurlijk -Fototoestel, voor screens te nemen (en voor missies). Veel meer kan ik er ook niet voor bedenken. Misschien spelletjes, maar ik speel liever GTA dan een spel in GTA. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 15 december 2012 Rapport Geplaatst: 15 december 2012 Map bellen ZiT internet + bijkomende toestanden MP3 functie? Muziek luisteren tijdens het lopen of fietsen games ;P foto/filmfunctie Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 15 december 2012 Rapport Geplaatst: 15 december 2012 (bewerkt) en dan 3:54 Bewerkt: 15 december 2012 door ballas4life Reageren
harry1985 Geplaatst: 16 december 2012 Rapport Geplaatst: 16 december 2012 Map bellen ZiT internet + bijkomende toestanden MP3 functie? Muziek luisteren tijdens het lopen of fietsen games foto/filmfunctie Reageren
PrioX Geplaatst: 16 december 2012 Rapport Geplaatst: 16 december 2012 drugs gebruiken Drugs gebruiken op je telefoon? Wat mij ook nog wel een leuke toevoeging lijkt is een soort van hack programma waarmee je bijvoorbeeld beveiligingscamera's kan hacken zoals in Sleeping Dogs. Reageren
commando Geplaatst: 16 december 2012 Rapport Geplaatst: 16 december 2012 drugs gebruiken Drugs gebruiken op je telefoon? Wat mij ook nog wel een leuke toevoeging lijkt is een soort van hack programma waarmee je bijvoorbeeld beveiligingscamera's kan hacken zoals in Sleeping Dogs. Vind dat wel passen bij een politie telefoon ( telefoon van een agent kunnen stelen ), maar bij een draaideurcrimineel niet echt Reageren
nintendo5998 Geplaatst: 17 december 2012 Rapport Geplaatst: 17 december 2012 (bewerkt) Welk ik zeker niet wil terug zien is cheat codes gebruiken via telefoon. Dat ging altijd veel te traag om in een vuurgevecht even de telefoon bovenhalen , naar de cheats te gaan en dan de juiste cheat vinden. Tegen dat je nog maar in de cheat menu terecht komt ben je al dood of is je telefoon verdwenen omdat je geraakt bent Bewerkt: 17 december 2012 door nintendo5998 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 17 december 2012 Rapport Geplaatst: 17 december 2012 • Bellen • Camera • Cheats • SMS ftw • apps (?) • internet • YouTube (e.d) • map Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 17 december 2012 Rapport Geplaatst: 17 december 2012 Nou nou, wat zou ik willen zien op mijn mobiel in GTA V? Ik kan het zo niet zo snel zeggen. Het is wel voor de handliggend dat ik wil kunnen SMS'en en bellen, maar dan weet ik niet zozeer of dat gescript moet zijn of -tot in beperkte mate- eigen vrijheid en mogelijkheden om iets te ondernemen. Foto's nemen (via een camera in je mobiel) zou wel interessant kunnen zijn, is ook iets dat ik wel leuk vond in San Andreas, kan weer leiden tot leuke forumcontests Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 17 december 2012 Rapport Geplaatst: 17 december 2012 Welk ik zeker niet wil terug zien is cheat codes gebruiken via telefoon. Dat ging altijd veel te traag om in een vuurgevecht even de telefoon bovenhalen , naar de cheats te gaan en dan de juiste cheat vinden. Tegen dat je nog maar in de cheat menu terecht komt ben je al dood of is je telefoon verdwenen omdat je geraakt bent Het is dan ook veel leuker om zonder cheats te spelen, meer uitdaging. Als je het moeilijk vindt adviseer ik je om te gaan schuilen en je trainen in het vuurgevecht. Uiteindelijk zal het veel leuker zijn om het te spelen zonder cheats. OT: Iets als YouTube zou inderdaad geen slecht idee zijn. Zal dan wel inbegrepen zijn bij het internet. Reageren
commando Geplaatst: 17 december 2012 Rapport Geplaatst: 17 december 2012 Welk ik zeker niet wil terug zien is cheat codes gebruiken via telefoon. Dat ging altijd veel te traag om in een vuurgevecht even de telefoon bovenhalen , naar de cheats te gaan en dan de juiste cheat vinden. Tegen dat je nog maar in de cheat menu terecht komt ben je al dood of is je telefoon verdwenen omdat je geraakt bent Het is dan ook veel leuker om zonder cheats te spelen, meer uitdaging. Als je het moeilijk vindt adviseer ik je om te gaan schuilen en je trainen in het vuurgevecht. Uiteindelijk zal het veel leuker zijn om het te spelen zonder cheats. OT: Iets als YouTube zou inderdaad geen slecht idee zijn. Zal dan wel inbegrepen zijn bij het internet. Ik vind het beide z'n charmes hebben,al heb ik met GTA4 nog nooit gecheat ( uiteindelijk wel modden, wat ook onder cheaten kan vallen ) .met GTA Vice City ging ik nonstop een Rhino spawnen en de gunsgunsguns cheatcode van gta3 weet ik nog steeds uit mijn hoofd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.