Jump to content

[Wens] Wat zou jij in de mobiele telefoon in GTA V willen hebben?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Bellen en Smsen via het Whiz Wireless netwerk

en natuurlijk Apps Downloaden van de iFruit Store. Naast de standaard apps zoals MAPS, E-mail, Internet, Kalender en noem maar op, zou ik ook wel een aantal apps willen downloaden tegen in-game cash.

--Apps die ik wel zou willen zien--

* Love-Meet.Net App.

* Facebook App (in-game sociaal platform met een andere naam dat er op lijkt).

* Twitter App (in-game sociaal platform met een andere naam dat er op lijkt).

* Traffic Jams App (Waar de files staan in en rond om Los Santos, zodat ik ze kan vermijden of juist opzoeken XD).

* Local Weather App (Zodat ik kan zien wat voor weer het wordt).

* Weazle News app (voor het laatste nieuws)

* Stocks app (Zodat ik mijn aandelen die ik in-game heb in de gaten kan houden XD).

Bewerkt: door johnnnyboy15nl
  • 2 weken later...
  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

5

• Foreigner97

4

• Tommie59

4

• nintendo5998

3

Geplaatst:

Bellen en Smsen via het Whiz Wireless netwerk

en natuurlijk Apps Downloaden van de iFruit Store. Naast de standaard apps zoals MAPS, E-mail, Internet, Kalender en noem maar op, zou ik ook wel een aantal apps willen downloaden tegen in-game cash.

--Apps die ik wel zou willen zien--

* Love-Meet.Net App.

* Facebook App (in-game sociaal platform met een andere naam dat er op lijkt).

* Twitter App (in-game sociaal platform met een andere naam dat er op lijkt).

* Traffic Jams App (Waar de files staan in en rond om Los Santos, zodat ik ze kan vermijden of juist opzoeken XD).

* Local Weather App (Zodat ik kan zien wat voor weer het wordt).

* Weazle News app (voor het laatste nieuws)

* Stocks app (Zodat ik mijn aandelen die ik in-game heb in de gaten kan houden XD).

twitter zat al in GTA 4, ik kan alleen niet op de naam komen....

Geplaatst:

een app voor tv zodat je overal tv kan kijken :puh:

Wat heb je dan nog aan je safehouse, behalve dat je daar je spel (en eventueel een voertuig) opslaat? Dit is van mijn part niet nodig, ik vraag me af of het überhaupt praktisch zou zijn. Hopelijk maken ze er wel een smartphone van, eventueel met een soort variant op YouTube. Een complete tv-uitzending op je mobiel bekijken is een stap te ver, vind ik.

Geplaatst:

ik wil weer cheats kunnen opslaan in mijn telefoon.

de "Plan your bank heist" app en eigenlijk alles wat door de mensen voor mij genoemd is.

Geplaatst:

Niks. De opties die we in TLaD en TBoGT kregen vond ik goed genoeg. Ik wil helemaal niet dat we in V een smartphone moeten kopen en die veelvoudig gebruiken. Daar koop ik die game gewoon niet voor. Wil ik moeten kloten met een iFruit dan koop ik in het echt wel een iPhone om mee te wiebelen.

Geplaatst:

Maak mij niet zoveel uit wat er in de telefoon komt, ik zou het wel leuk vinden als je bij telefoonwinkels een mobiel kan kopen en een abonnement zou kunnen afsluiten. En dat er bij de duurdere telefoons steeds meer nieuwe snufjes bijkomen. :)

Geplaatst:

Maakt mij ook niet zo veel uit, de opties die je had in Grand Theft Auto IV vond ik genoeg. Al mogen ze dat vrienden systeem weg doen. Maar van mij hoeven ze geen extra opties toe te voegen.

Geplaatst:

Maakt mij ook niet zo veel uit, de opties die je had in Grand Theft Auto IV vond ik genoeg. Al mogen ze dat vrienden systeem weg doen. Maar van mij hoeven ze geen extra opties toe te voegen.

misschien wel dat je de camera echt kan gebruiken in iv kon je aleen een foto maken maar verder niets.

misschien wel dat je de camera echt kan gebruiken in iv kon je aleen een foto maken maar verder niets.

En die foto's werden nog niet eens opgeslagen. Dat is zeer jammer, op de PC versie had het tot een leuk extratje kunnen leiden ^^.

Edit: Ninja'd peertje.

Bewerkt: door Haruhi_Suzumiya
Geplaatst:

Zou leuk zijn dat de foto's dan opgeslagen zouden worden. Maar ik zou het niet erg vinden als die functie er niet in zou zitten.

En die foto's werden nog niet eens opgeslagen. Dat is zeer jammer, op de PC versie had het tot een leuk extratje kunnen leiden ^^.

Edit: Ninja'd peertje.

dat bedoelde ik met verder niets :puh:

Bewerkt: door iwantgta5
Geplaatst:

Dat is iets wat ik inderdaad best miste in IV. Vond ik wel jammer opzich. Een mogelijkheid om foto's te maken kan best wel leiden tot ontelbaar YouTube-filmpjes en forumtopics :puh: Gewoon hetzelfde systeem als in SA. Dat je ook de optie hebt om foto's niet op te slaan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...