Jump to content

[Wens] Wat zou jij in de mobiele telefoon in GTA V willen hebben?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk net nog aan iets. Google is nu toch bezig met een spel te maken in de echte wereld? Dus dat je in je stad naar een bepaalde plaats moet gaan en dan met je smartphone kan spelen. Dit zou ook perfect in GTA V kunnen zitten.

Misschien gewoon als leuke zijmissie. Je krijgt een foto te zien op je gsm van een plaats in of rond Los Santos. Wanneer je er een foto van trekt, krijg je punten en een volgende foto. Aangezien Los Santos reusachtig gaat worden, kan dit een zeer leuk spel zijn.

Je kan het vergelijken met de foto's in San Fierro.

Bewerkt: door thebig
  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

5

• Foreigner97

4

• Tommie59

4

• nintendo5998

3

Geplaatst:

Misschien gewoon als leuke zijmissie. Je krijgt een foto te zien op je gsm van een plaats in of rond Los Santos. Wanneer je er een foto van trekt, krijg je punten en een volgende foto. Aangezien Los Santos reusachtig gaat worden, kan dit een zeer leuk spel zijn.

En als het niet in de game zit kan het ook nog een leuk topic worden hier, een beetje te vergelijken met de Quizes. Ik weet dat van San Andreas een dergelijk topic bestond, maar dat zal wel in de vergetelheid zijn geduikelt.

Ik wil helemaal niet dat we in V een smartphone moeten kopen en die veelvoudig gebruiken. Daar koop ik die game gewoon niet voor.

Volgens dezelfde redenering zou er ook geen TV, Tw@, dansclub, café of restaurant moeten zijn. Ik zou het nog wel tof vinden mocht je in staat zijn om een andere telefoon te kunnen kopen (die moet niet zozeer meer doen dan zijn voorgangers) Puur om een idiote manier te hebben om je geld aan uit te geven. Dat er leuke dingen op zouden staan is allemaal extra, misschien ontdek ik die wel door het spelen van de verhaallijn en blijken ze hun nut te hebben, maar waarschijnlijk niet :clown:

Geplaatst:

ik wil dat je op elk moment kan internetten op je telefoon, dan hoef je niet voor een missie de halve stad door te rijden voor je bij een Tw@ ben( ik hoop nog wel dat de Tw@ terug komt), je kan tegenwoordig ook altijd en overal internetten.( of denkt R* dat we nog in 2005 zitten)

Geplaatst:

ik wil dat je op elk moment kan internetten op je telefoon, dan hoef je niet voor een missie de halve stad door te rijden voor je bij een Tw@ ben( ik hoop nog wel dat de Tw@ terug komt), je kan tegenwoordig ook altijd en overal internetten.( of denkt R* dat we nog in 2005 zitten)

Het lijkt mij geen kwestie van denken, maar eerder van: is het te implementeren? Het is leuk om zaken te gaan opnoemen die je graag in GTA V zou zien, maar sta er dan ook even bij stil dat ondanks dat de technologie er jaarlijks op vooruit gaat, niet alles zo maar in een game te stoppen valt.

Geplaatst:

Zou mij wel tof lijken als er tablets zullen zijn die je kan meenemen. Internetten op de iFruit versie van een iPad of Samsung Galaxy Tab lijkt me erg vet, het zou er grafisch ook goed uitzien aagezien de schermen al erg groot zijn. Ook al is het bijvoorbeeld alleen een internet browser zou ik het prima vinden, als er ook nog bijvoorbeeld apps in worden gerealiseerd zou dat al helemaal geweldig zijn.

Geplaatst:

Lijkt me nogal moeilijk om toe te passen in een game, want moet het dan zoals bij een PC zijn dat heel je scherm wordt ingepalmd als je met de tablet werkt of moet het zo ergens rechts vanonder in je scherm verschijnen zoals bij een GSM in GTA IV. :puh:

Geplaatst:

Zou mij wel tof lijken als er tablets zullen zijn die je kan meenemen.

Iets wat ik al graag met Niko deed was mensen hun GSM uit hun handen duwen. Als ik in GTA V mensen met een Tablet zie rondzuimen dan weet ik ook wel wat ik daarmee zou doen hoor... Hopelijk zijn ze dan ook op te rapen, in GTA IV kon je veel oprapen, maar nooit dingen die mensen hadden laten vallen.

Als ik er over nadenk zou dat wel wat potentie hebben, het is een beetje uit het licht gebleven in IV, maar het had wel potentie. Er zijn toch hopen dingen die leuk lijken op op te rapen zodat je die naar je tegenstander kunt smijten? Zeker als je je kunt inleven in Trevor lijkt me dat op sommige momenten zeker wel gepast... ^_^

Geplaatst:

ik wil dat als ze die SIXAXIS® erinzetten dat ze em ergens in het midden zetten in je telefonmenu want ik drukte er heel vaak op als ik naar het cheat menu :$ wilde en dan werd je bij het vliegveld gedropt kan je een taxi terugnemen :vp:

Geplaatst:

• bellen - sms'en
  • Map
  • internet - mailen
  • games - (gta 1 op je mobiel? hehe.)
  • foto/filmfunctie (.mp4 bestand in je ps3 of 360?)
  • mogelijkheid je mobiel kapot te laten gaan, verkopen,
    ruilen met mensen en nieuwe te kopen in een speciale winkel voor telefonie.
    Wat wil ik niet:
  • muziek, hierdoor blijft het autorijden leuk(er).
  • cheats (deze zijn voor newbs)

• 4 maanden later...
Geplaatst:

drugs gebruiken

Drugs gebruiken op je telefoon? :7

Wat mij ook nog wel een leuke toevoeging lijkt is een soort van hack programma waarmee je bijvoorbeeld beveiligingscamera's kan hacken zoals in Sleeping Dogs. :)

als je dat wilt zul je toch echt Watch Dogs moeten kopen
Geplaatst:

Een rekenmachine. :bonk:

Nee, serieus. :puh:

Ik wil weer cheats kunnen opslaan in mijn telefoon.

Bellen.

Map.

Mail.

Camera.

Agenda.

Leuke ringtones en themes.

je moet gta 5 sowiezo de eerste keer legit spelen, dus zonder cheats haha.
Geplaatst:

Een programmaatje om de politie radio af te luisteren, kan handig zijn in achtervolgingen.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik kwam vandaag toevallig dit filmpje tegen:

Wat denken jullie? Krijgen we deze keer wel met dit soort touchscreen te maken, of worden alle telefoonopties (apps) zoals in de Badger telefoon in GTA IV weer simpelweg op een rijtje gezet? Ik hoop in ieder geval op het eerste, en ik vermoed dat dit ook het geval zal zijn.

Om nog even terug te komen op de apps, deze zijn inmiddels bevestigd:

• Camera
  • Internet
  • Sociale media
  • Kalender
  • Mission replay functie

Zelf ben ik vrij benieuwd naar de sociale media. Gaan we zelf berichtjes kunnen typen op de sociale netwerksite Bleeter, of gaan we alleen maar de bleets van anderen kunnen volgen? Of wordt het gebruik van deze optie beperkt tot een aantal missies?

Geplaatst:

Sociale media...

Ik had ergens gelezen dat als je op straat een misdaad zou begaan, de AI veel slimmer zou zijn, ze zouden bijvoorbeeld filmpjes van je maken die op sociale media zetten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...