Jump to content

[Wens] Wat zou jij in de mobiele telefoon in GTA V willen hebben?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik denk gewoon de standaard dingen,

Bellen.

Kaart

Mail.

Camera.

Agenda

Eventueel een minigame op je mobiel :puh:

• Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

5

• Foreigner97

4

• Tommie59

4

• nintendo5998

3

Geplaatst:

De apps die bevestigd zijn, zijn echt top. Die dingen wou ik zelf ook opnoemen. Daarnaast zou het leuk zijn om bijvoorbeeld nieuws/weer/actuele zaken te kunnen open op de mobiele telefoon. Ook zoiets als SMS/Whatsapp/Messenger voor in multiplayer, zodat je bijvoorbeeld niet meer naar je PSN-chatbox/berichtenlijst hoeft te gaan. Ook zou het leuk zijn om bijvoorbeeld een verkeersapp te openen, zodat je de files in Los Santos kan ontwijken. Genoeg leuke ideetjes voor de telefoonfunctie.

Geplaatst:

Ik heb niet zoveel wensen wat de telefoon betreft, enkel bellen en berichten ontvangen/versturen* is echt belangrijk. Internet zou een leuke toevoeging zijn; kan je tijdens een heftig vuurgevecht toch even de uitslagen van de plaatselijke golfvereniging checken. En wat ideaal zou zijn is dat er een camera op staat, en dat je die ingame gemaakte foto's naar je Social Club-account kan doorzetten, zodat ze meteen op de PC staan (zeer praktisch voor de console-gamers)

*Bij het versturen van berichten denk ik aan een keuze tussen een aantal voorgeprogrammeerde berichten. Ik denk dat zelf invoeren tot complicaties dreigt aangezien het spel niet zal weten wat je bedoelt.

Geplaatst:

Ik wil Siri!

Ik weet niet, maar het enige wat dat zou toevoegen zou een stem uit je iFruit zijn die "Activitating Bomb." zegt. Dat lijkt mij vrij idioot, want ik zie Trevor nog niet tegen zijn telefoon praten, om nog maar te zwijgen over het feit dat het het idee van stealth weghaalt. Maar dat is maar wat ik er van denk :puh:

Geplaatst:

Ik wil Siri!

[media]

[/media]

Ik weet niet, maar het enige wat dat zou toevoegen zou een stem uit je iFruit zijn die "Activitating Bomb." zegt. Dat lijkt mij vrij idioot, want ik zie Trevor nog niet tegen zijn telefoon praten, om nog maar te zwijgen over het feit dat het het idee van stealth weghaalt. Maar dat is maar wat ik er van denk puh2.gif

Tenzij je gewoon vanuit je flatgebouw met een verrekijker naar je doelwit kijkt. 8)

Geplaatst:

drugs gebruiken

Drugs gebruiken op je telefoon? :7

Wat mij ook nog wel een leuke toevoeging lijkt is een soort van hack programma waarmee je bijvoorbeeld beveiligingscamera's kan hacken zoals in Sleeping Dogs. :)

Het is geen watch dogs ;), al is dat wel fucking vet, maar het past niet in GTA

Geplaatst:

Ik moet bekennen dat ik zelfs nog enkele cheats uit de eerste GTA uit m'n hoofd ken. Sinds IV speel ik overigens zonder, gewoonweg om de uitdaging zo groot mogelijk te maken. De verhaallijn uitspelen met enkel een Glock, dat soort dingen. Maar da's geen cheaten toch?

Ontopic: inderdaad iets met smartphone functionaliteit, en dan de Rockstar equivalenten van bijvoorbeeld Youtube, Fafebook, Instagram. "Flicker" zou ik geen equivalent voor verzinnen, die naam is voor ons Nederlandstaligen al gewoon grappig.

Een app met daarin een agenda met je missies lijkt me ook handig. In tegenstelling tot de "sleep"-modus in IV om de verhaallijn te pauzeren de missies in je agenda zien, met de mogelijkheid deze te herplannen in de toekomst. Daarin een soort van Google Now idee dat je vanaf je afspraak in je agenda kan navigeren, wapens bestellen voor die bewuste missie en ze thuis vooraf laten bezorgen, een taxi boeken als vervoer en een kekke outfit passend bij het bedrijf waar de heist wordt gepland.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...