PrioX Geplaatst: 15 december 2012 Rapport Geplaatst: 15 december 2012 Sinds vorige week hadden alle leden de mogelijkheid om te stemmen op zijn/haar top 1 onderschriften in ronde 3. Dertien leden hebben daar gebruik van gemaakt en hebben gestemd op 1 van de 2 onderschriften. Ik wil zowel de finalisten als de stemmers hier voor bedanken! Doordat er dertien leden gestemd hebben is er ook één winnaar bekend geworden die de meeste stemmen heeft gehad voor zijn onderschrift. De grote winnaar van de GTAForum onderschrift Contest is GekkieJ01. De onderstaande award mag je met trotst dragen op je profiel en je krijgt 4 punten voor de ranglijst. http://www.kloep.nl/prioxcombo/afb/award1.PNG De tweede plaats van de GTAForum onderschrift Contest is voor Visser23. De onderstaande award mag je met trotst dragen op je profiel en je krijgt 3 punten voor de ranglijst. http://www.kloep.nl/prioxcombo/afb/award2.PNG De derde plaats van de GTAForum onderschrift Contest voor Hanneswasco. De onderstaande award mag je met trotst dragen op je profiel en je krijgt 2 punten voor de ranglijst. http://www.kloep.nl/prioxcombo/afb/award3.PNG Winnaars van harte gefeliciteerd met jullie winst en hartelijk dank voor jullie deelname! Maar natuurlijk zijn er veel meer leden die hebben deelgenomen aan de contest. Maar liefst 17 andere leden hebben een onderschrift ingeleverd. Al deze leden krijgen natuurlijk ook 1 punt voor de ranglijst. Voor de mensen die geïnteresseerd zijn staat er hieronder in de spoiler een tabel met de deelnemers en hun onderschriften per ronde. Ik wil alle deelnemers nogmaals hartelijk bedanken. In het speciaal Kloep die voor de awards, banners en signature heeft gezorgd. Maar ook Dutchy3010 voor haar hulp en toestemming. [table=header]Gebruikersnaam: | Onderschrift ronde 1: | Onderschrift ronde 2: | Onderschrift ronde 3: GekkieJ01 | 7 | 3 | 1 Visser23 | 15 | 2 | 2 Hanneswasco | 5 | 1 Cabyon | 16 Leontjuug-gta | 3 Phoenyxar | 9 p-p | 8 myron.b | 18 Soccer98 | 19 NandroDavids | 6 BoerTijger | 17 xoex23 | 11 MegaPilot | 12 Bassieboy35 | 4 linux-or-unix | 20 SpacyColours | 2 Pwned. | 14 nyltje | 13 Kloep | 1 Kenny-Petrovic | 10 [/table] Vragen en opmerkingen kunnen gewoon in dit topic geplaatst worden. Met vriendelijke groet, PrioXCoMBo - Hoofdtopic - Ronde 1 - Ronde 2 - Ronde 3 - Reageren
NandroDavids Geplaatst: 15 december 2012 Rapport Geplaatst: 15 december 2012 Gefeliciteerd GekkieJ01! Leuke contest, en prima georganiseerd PrioXCoMBo. Wat mij betreft iets om in de toekomst nog 's te doen (Ranglijst is weer up to date) Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 15 december 2012 Rapport Geplaatst: 15 december 2012 Gefeliciteerd Gekkie! Lag er na de eerste ronde al uit, had niet verwacht dat ik goed ging doen, maar toch wel jammer En goed georganiseerd PrioX :3 Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 15 december 2012 Rapport Geplaatst: 15 december 2012 Gefeliciteerd GekkieJ en Visser! Om even terug te komen op mijn inzending in ronde 2: ♫ ♪ Rolling with a creep ♪♫ ... staring at my ass Dit leek niemand, op één iemand na, te verstaan. Wel, het is een parodie op de titel van het liedje Rolling in the Deep van Adele, in dit geval is er een meisje aan het 'rollen' op rolschaatsen en zit er een 'creep' naar haar kont te staren. Maar goed, voor hetzelfde geld snapte iedereen het wil maar is het gewoon niet grappig. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 15 december 2012 Rapport Geplaatst: 15 december 2012 Bedankt iedereen voor de felicitaties! Daarnaast wil ik Priox bedanken voor het organiseren van dit contest. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 15 december 2012 Rapport Geplaatst: 15 december 2012 Maar goed, voor hetzelfde geld snapte iedereen het wil maar is het gewoon niet grappig. Dat kan bij in het rijtje met Spacy's inzending over Taxidermie en FireFlies... Reageren
thebig Geplaatst: 15 december 2012 Rapport Geplaatst: 15 december 2012 Gefeliciteerd winnaars. Dit leek me een leuke competitie, maar heb hem op de een of andere manier gemist in het begin. Bij een volgende editie wil ik wel een kansje wagen. Reageren
Nyltje Geplaatst: 15 december 2012 Rapport Geplaatst: 15 december 2012 Gefeliciteerd! Nu wachten op een nieuwe wedstrijd die door de goed georganiseerde PrioXCoMBo wordt georganiseerd! Reageren
SpacyColours Geplaatst: 15 december 2012 Rapport Geplaatst: 15 december 2012 Maar goed, voor hetzelfde geld snapte iedereen het wil maar is het gewoon niet grappig. Dat kan bij in het rijtje met Spacy's inzending over Taxidermie en FireFlies... Hey, ik had toch één stem gekregen van Dutchy, die de grap niet eens snapte. Beat that! >=( Wel leuke contest inderdaad, ik hoop dat er nog eens zo één komt. Reageren
xoex23 Geplaatst: 15 december 2012 Rapport Geplaatst: 15 december 2012 Ik wil alle winnaars even feliciteren, en ook ik hoop een vervolg. PrioXCoMBo bedankt voor de organisatie en alles, en nogmaals, ik hoop op een vervolg. Reageren
PatrickW Geplaatst: 16 december 2012 Rapport Geplaatst: 16 december 2012 Alle winnaars gefeliciteerd, jullie hebben voor flink wat glimlachmomentje gezorgd. PrioXCoMBo, gefeliciteerd met de succesvolle organistatie, Mooi werk Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 16 december 2012 Rapport Geplaatst: 16 december 2012 Gefeliciteerd winnaars! Ook weer mooi georganiseerd trouwens. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.