Jump to content

gemakelijkere instalaties voor mods

Na$!

vind jij dat er gemakelijkere instalaties moeten komen voor mods  

24 leden hebben gestemd

1. 1. vind jij dat er gemakelijkere instalaties moeten komen voor mods

• ja,veel meer
      17
    • mag
      4
    • moet niet
      2
    • nee
      1

Recommended Posts

• 2 weken later...

Nee

Het is toch al makkelijk zat ff lezen doen wat er staat en klaar ! Voor mij hoeft dat niet,maar voor mensen die NIKS maar dan ook NIKs weten van computers zoals met mappen werken (lekker simpel) dan zou het fijn zijn natuurlijk :lol: :D

Delen op andere websites

je moet wel een supern00b zijn als je dat niet eens kan een mod instaleeren (just kiddin') neej opzich het kan wel handig zijn ik had er is eentje in t duits :S daar kan ik eigenlijk niet veel mee, maar opzich het HOEFT niet,... :D

Delen op andere websites

je moet wel een supern00b zijn als je dat niet eens kan een mod instaleeren (just kiddin') neej opzich het kan wel handig zijn ik had er is eentje in t duits :S daar kan ik eigenlijk niet veel mee, maar opzich het HOEFT niet,... :D

Als je eenmaal een modification er in hebt gezet, kan je de anderen er ook blind in zetten. Het is bijna allemaal hetzelfde. :)

Delen op andere websites

ja ik doe t nietr zo vaak, jij wel? ik houd er niezo van opzich gaat je spel langzaam en shit,... dus vandaar en ik heb niet een onwijze snelle comp :(

Ja, mn Vice City zit vol met modifications. Ik kom bijna geen gewone auto meer tegen.

Het is wel jammer dat sommige mooie auto's dezelfde moeten vervangen. :(

Om ste beurten dus..

Delen op andere websites

ja ik doe t nietr zo vaak, jij wel? ik houd er niezo van opzich gaat je spel langzaam en shit,... dus vandaar en ik heb niet een onwijze snelle comp :(

Ja, mn Vice City zit vol met modifications. Ik kom bijna geen gewone auto meer tegen.

Het is wel jammer dat sommige mooie auto's dezelfde moeten vervangen. :(

Om ste beurten dus..

ah das wel vervelend opzich dat je geen normal tegen kan komen, maar word je er dan niet gek van?

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...