Jump to content

gemakelijkere instalaties voor mods

Na$!

vind jij dat er gemakelijkere instalaties moeten komen voor mods  

24 leden hebben gestemd

1. 1. vind jij dat er gemakelijkere instalaties moeten komen voor mods

• ja,veel meer
      17
    • mag
      4
    • moet niet
      2
    • nee
      1

Recommended Posts

• 4 maanden later...

er moet inderdaad een makkelijkere manier komen om mods te istaleren, want bij die grote, buitenlandse mods zit af een toe een taal die ik niet ken. alleen met de map namen die in de readme staan kan je nog een beetje bedenken wat je moet doen.

Delen op andere websites

Bij de meeste mods zit een keurige readme waarin staat uitgelegd hoe je hem moet instaleren. En er is altijd wel iemand in de buurt die de (vaak Engelstalige) readme voor je wil vertalen.

Naar de (meer geavanceerde) mods waarbij geen readme zit kijk ik vaak niet eens om. Modders die niet de moeite nemen een readme te maken zullen minder positieve reacties krijgen dan diegenen die dat wel doen.

Los van dit, ik vat het nut van dit topic niet helemaal. Wilde je alle modders een emailtje sturen met de tekst: "Ik vind dat jullie mods gemakkelijker te instaleren moeten zijn!". In dat geval wens ik je veel sterkte, want dan ben je nog wel even bezig! :lol:

Delen op andere websites

Wat mij betreft hoef ik al die Mods niet, je hebt helemaal het originele spel niet meer. Op een gegeven moment is het dan zó veranderd dat er geen één normale auto meer rond rijdt. Beetje jammer. Ik vond degene dat wapenwinkels in Albert Heijn's veranderen wel geinig.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...