Jump to content

waar zal deze GTA zich afspelen?

waar zal deze GTA zich afspelen?  

1. 1. waar zal deze GTA zich afspelen?

• Tokyo
      5
    • Toronto
      2
    • Bangkok
      2
    • Bogota
      1
    • een fictieve stad
      11
    • maakt me nie uit, zo lang het speelbaar is!
      17

Recommended Posts

Geplaatst:

Tokyo

Toronto

Bangkok

Bogota

vond ik op de zogezegde site van francis int. Airport

maar er stond ook Miami en san andreas tussen, volgens mij stelt die Miami niet vice city voor, omdat gta3 zich in 1999/2000 afspeeld

ik denk dat dit keer een echte stad wordt gebruikt :huh:

Geplaatst:

zou wel leuk zijn een echte stad

of nederland zodat je in je eigen straat kan rijden een beetje de buren opblazen hahahah

dat lijkt me ook leuk tis hier wel saai vergeleken bij amerika enzo maar met die misies en wat je zelf allemaal kan uithalen kan het best spannend worden B) :lol:

Geplaatst:

er word geen echte stads naam gebruikt. dat is in alle gta's zo en is ook veel leuker. dus totonto zal het niet worden. en de rest, daar zal ik maar niks over zeggen voordat ik er weer ladingen comentaar op krijg.

Geplaatst:

ik denk dat het niet Tokyo Toronto Bangkok Bogota zal zijn oor maar eerder new york ofzo zou wel wijs zijn dat et eens een stad uit europa zou zijn maar dat denk ik nie

Geplaatst:
Het maakt mij niet uit,zolang het maar speelbaar is! :)

Same Here.!

Maakt me nie uit, zo lang het speelbaar is!

Geplaatst:

Dat ze nu ook maar bij engelse talen blijven tzou raar zijn om GTA in het nederlands om te zetten ik hoop dat het ergens rond New York is als het maar niet onbewoond is

Geplaatst:

ik denk dat de volgende GTA in London is

ik meen me iig nog zo'n oude GTA te herinneren wat ook in London was

Geplaatst:

Als het maar Speelbaar en Realistisch blijft ;)

Wat ook vet zou zijn, in New York... msschien zelfs in de jaren 30... :rolleyes:

Geplaatst:

ik kies een fictieve stad niet tokyo ofzo.

die mensen met spleet oogjes

Geplaatst:

hoop dat het volgende deel zich in het noorden van america gaat afspelen Chicago en Detroit en zo

Geplaatst: (bewerkt)

Ik hoop dat die gasten bij R* verstandig zijn en wat steden uit Amerika pakken, en niet die Chinese shit.. Ook hoop ik geen EU ofzo! :)

Maarrr, Ik heb gekozen voor Toronto, Canada spreekt me 't meeste aan, toch hoop ik dat 't in de USA afspeelt. Ook hoop ik niet dat 't een fictieve stad word, wel een andere naam, maar gebaseerd op een echt stad. :)

Bewerkt: door Bobbiescie
Geplaatst:

Zelf heb ik Tokyo gevote omdat je daar lekker door het zand ka ncrossen.

Maar eigenlijk is mijn keus toch dat het niet uit maakt zolang het maar speelbaar is :rolleyes:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...